Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonTrainer
You need to log in to create posts and topics.

1949,73 kronor får jag upp om jag är utloggad.

Edit: Även när jag är inloggad.

Hoppsan, där gjorde jag visst bort mig.....

Är det denna trainer du vill ha eller köper du den bara för den är billig?

Jag tycker att man skall ha en man reglera motståndet själv och med en display för kadens, effekt och tid.

Jag har ingen aning vilken trainer man ska ha. Jag var i kontakt med cykelhandlarn i stan, Luleå, och han erbjöd mig denna. Han ville ha 2600kr. Alltså blir det billigare att shoppa från Wiggle.

Jag har funderat på att köpa biltema-trainern för strax un

Du kan naturligtvis använda dina växlar men ibland vill man ha mer motstånd för att simulera uppförsbacke.
Den är säkert tyst men hur tyst behöver den vara? När du tränar kommer du att lyssna till musik, se cykelfilmer eller kolla musikdvder, då spelar lj

En fördel med lokal säljare är att du kan be att få prova eller lämna tillbaka den om den inte är så tyst som han påstår.

För mig är skillnaden mellan uthärdligt och dödens en wattmätare. Har den inte wattmätare så pallar jag inte med den för mer än uppvärmning på tävlingar.

Jag har en liknande den där (samma märke osv) men den hette "wireless" eller nåt sånt. Den har trådlös överföring till en display som visar WATT, tid, distans... (Tyvärr inte kadens)

Den ÄR tyst!

Jag har Biltemas....Helt okej!

Så, Paul, du har biltemas...... alright! Och den är okej! Men tänk om jag ska satsa på en sådan istället? Då kommer jag undan med halva priset. Men hur stor är en sådan? Går den att gömma undan eller är den ett stort "chabrak"?