Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 23:33Karin; Jag köpte den Elite trainern som du har tittat på från wiggle, och jag skickade tillbaka den för att jag upplevde att det var inte tillräckligt med motstånd. Cyklade i 30min på näst högsta växel utan att det var jobbigt. Skulle tipsa dig att titta
Karin; Jag köpte den Elite trainern som du har tittat på från wiggle, och jag skickade tillbaka den för att jag upplevde att det var inte tillräckligt med motstånd. Cyklade i 30min på näst högsta växel utan att det var jobbigt. Skulle tipsa dig att titta
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 06:08- Karin, har du ingen kompis som har en trainer som du kan låna?
Jag tror att du skall börja med en från Biltema, du blir kanske nöjd, om inte så kommer du att inse att du vill ha fler finesser.Ps. köp en fläkt också för att kyla ner dig när du cyklar.
- Karin, har du ingen kompis som har en trainer som du kan låna?
Jag tror att du skall börja med en från Biltema, du blir kanske nöjd, om inte så kommer du att inse att du vill ha fler finesser.
Ps. köp en fläkt också för att kyla ner dig när du cyklar.
Quote from Lars Mörrby on 12 January 2011, 08:26Tacx Bushido är väldigt trevlig - trådlös, kan kopplas mot en PC och trainern kräver ingen extern strömförsörjning.
Tacx Bushido är väldigt trevlig - trådlös, kan kopplas mot en PC och trainern kräver ingen extern strömförsörjning.
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 09:14Bushido är säkert jättetrevlig, men jämför man med priset på Elite-trainern som Karin länkade till i trådens första inlägg är det ju en viss skillnad... 🙂
Sen undrar jag, som trainerlös, är det verkligen så ofantligt tråkigt att trampa trainer om man i
Bushido är säkert jättetrevlig, men jämför man med priset på Elite-trainern som Karin länkade till i trådens första inlägg är det ju en viss skillnad... 🙂
Sen undrar jag, som trainerlös, är det verkligen så ofantligt tråkigt att trampa trainer om man i
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 09:19Det är väldigt personligt. Jag tycker det är fruktansvärt trist, men många jag känner kör timtals. De har bättre pannben än mig gissar jag
Det är väldigt personligt. Jag tycker det är fruktansvärt trist, men många jag känner kör timtals. De har bättre pannben än mig gissar jag
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 09:58Ja det är tråkigt!
Själv så köra jag Boeing setup när jag cyklar. Pulsklocka, display (Tacx Flow), dubbla kadensmätare, Laptop, fläkt och öppet fönster så jag kan titta på bilarna som susar förbi. Nästa steg blir väl projektor och surround, det tar vi vä
Ja det är tråkigt!
Själv så köra jag Boeing setup när jag cyklar. Pulsklocka, display (Tacx Flow), dubbla kadensmätare, Laptop, fläkt och öppet fönster så jag kan titta på bilarna som susar förbi. Nästa steg blir väl projektor och surround, det tar vi vä
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 10:22Herregud med erfarenhet det fanns i svaren i denna tråd. I am overwhelmed(eller hur det nu stavas)
Men shit, det gör inte valet lättare. Jo till en viss del blev det nog det ändå:-)Tack alla!!!! Nobelpriset gick väl till de som uppfann internet(ja allt
Herregud med erfarenhet det fanns i svaren i denna tråd. I am overwhelmed(eller hur det nu stavas)
Men shit, det gör inte valet lättare. Jo till en viss del blev det nog det ändå:-)
Tack alla!!!! Nobelpriset gick väl till de som uppfann internet(ja allt
Quote from Elias Engqvist on 12 January 2011, 10:26"överväldigad" stavas det 🙂
"överväldigad" stavas det 🙂
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 10:36🙂
🙂
Quote from Lars Mörrby on 12 January 2011, 13:39Bushido är betydligt billigare på Cyclecomponents i Sverige än på Wiggle i England. Har fått låna en för test och körde för en stund sedan en runda som jag brukar köra i verkligheten som jag hade lagt in på datorn (Tacx Training Software använder Google E
Bushido är betydligt billigare på Cyclecomponents i Sverige än på Wiggle i England. Har fått låna en för test och körde för en stund sedan en runda som jag brukar köra i verkligheten som jag hade lagt in på datorn (Tacx Training Software använder Google E