Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 21:21Då behöver ni träna mer 😉
Då behöver ni träna mer 😉
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 22:34Jag har precis slängt ett däck (Bontrager Race Lite)där slitbanan höll på att lossna, har en Tacx Satori med metallrulle... och är väl inte den mest vältränade och starka cyklisten som finns 🙂
Upplever att det blåa trainerdäcket jag har på nu ger bättr
Jag har precis slängt ett däck (Bontrager Race Lite)där slitbanan höll på att lossna, har en Tacx Satori med metallrulle... och är väl inte den mest vältränade och starka cyklisten som finns 🙂
Upplever att det blåa trainerdäcket jag har på nu ger bättr
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 13:37Det er derfor trainerdekk er konstruert, for mindre varme og lyd.
Selv bruker jeg bare gamle nedslitte landeveisdekk, til de smeller. 😀
Det er derfor trainerdekk er konstruert, for mindre varme og lyd.
Selv bruker jeg bare gamle nedslitte landeveisdekk, til de smeller. 😀
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 18:10Vad gör jag för fel då? Jag har ett continental trainer däck och ändå sprutar det gummi från däcket! Jag skulle beskriva det mer som gummi-sand än gummibitar..
Är det bara att gilla läget lr är det en innötningsfas?
Jag har kört ca 7-8h på däcket. Jag ha
Vad gör jag för fel då? Jag har ett continental trainer däck och ändå sprutar det gummi från däcket! Jag skulle beskriva det mer som gummi-sand än gummibitar..
Är det bara att gilla läget lr är det en innötningsfas?
Jag har kört ca 7-8h på däcket. Jag ha
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 13:46Du kanske har fått ett jättegammalt trainerdäck. Gamla däck torkar som bekant och det borde slitas på det sättet du beskriver.
Annars kanske det är ett typiskt Måndagsexemplar, reklamera det för så ska det inte vara, sålänge din metallrulle är blank och
Du kanske har fått ett jättegammalt trainerdäck. Gamla däck torkar som bekant och det borde slitas på det sättet du beskriver.
Annars kanske det är ett typiskt Måndagsexemplar, reklamera det för så ska det inte vara, sålänge din metallrulle är blank och
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 14:42Ok då blir det en reklamation för däcket liksom smular sönder sig när man gnuggar fingret mot det..
Ok då blir det en reklamation för däcket liksom smular sönder sig när man gnuggar fingret mot det..
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 19:06Jag har samma problem som Emil med mitt continental trainerdäck.
Jag har samma problem som Emil med mitt continental trainerdäck.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 19:16Jag har också Conti däck och det får du ta fram kniven för att få loss bitar ur.
Jag har också Conti däck och det får du ta fram kniven för att få loss bitar ur.
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 21:13Reklamera! Det verkar ju helt galet. Vi har ett conti trainerdäck och det är bara hårt och slätt. Gnuggar man händer absolut inget och det finns inga synliga däcksrester efter.
Reklamera! Det verkar ju helt galet. Vi har ett conti trainerdäck och det är bara hårt och slätt. Gnuggar man händer absolut inget och det finns inga synliga däcksrester efter.
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 22:20Ok! Tack för info! Jäkla knepigt att vet hur saker ska vara när man har inte har någon erfarenhet! 🙂
Nu blir det reklamation!
Ok! Tack för info! Jäkla knepigt att vet hur saker ska vara när man har inte har någon erfarenhet! 🙂
Nu blir det reklamation!