Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 20:36Intressant att höra Pers inlägg i ämnet. Intressant är också att läsa David och Jimmys första inlägg; resten lägger jag inte så mycket vikt vid. Jag är ledsen om jag lyckats skapa någon form av dödsfiender av dem bara för att jag väckte liv i tråden angåe
Intressant att höra Pers inlägg i ämnet. Intressant är också att läsa David och Jimmys första inlägg; resten lägger jag inte så mycket vikt vid. Jag är ledsen om jag lyckats skapa någon form av dödsfiender av dem bara för att jag väckte liv i tråden angåe
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 22:36Tord,
Jag får återkomma lite senare med flaskhållarna. Jag vet inte riktigt hur du menar med hur stor flaskhållare det kan vara, men det kan definitivt vara en konflikt där. Har ju en outride själv så jag tänker aldrig på det.
Jag kollar upp det efter
Tord,
Jag får återkomma lite senare med flaskhållarna. Jag vet inte riktigt hur du menar med hur stor flaskhållare det kan vara, men det kan definitivt vara en konflikt där. Har ju en outride själv så jag tänker aldrig på det.
Jag kollar upp det efter
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 22:48Inte storleksmässigt. Jag har två flaskhållare. Risken är ju den optimala platsen för "gripklon" hamnar precis där flaskhållaren sitter.
Lycka till på loppet!
Inte storleksmässigt. Jag har två flaskhållare. Risken är ju den optimala platsen för "gripklon" hamnar precis där flaskhållaren sitter.
Lycka till på loppet!
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 23:36Har inte haft några egna problem med flaskhållarens position.
Det är väl en rätt standard måttning när det gäller var flaskhållaren monteras på en ram/tillverkaren placerar hålen(?).
Flyttar bara cykeln någon cm fram eller bakåt så hamnar armen med "grepp
Har inte haft några egna problem med flaskhållarens position.
Det är väl en rätt standard måttning när det gäller var flaskhållaren monteras på en ram/tillverkaren placerar hålen(?).
Flyttar bara cykeln någon cm fram eller bakåt så hamnar armen med "grepp
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 06:29Hittade detta om 561 på thule.com
"Den rekommenderade transportlösningen för cyklar med känsliga ramar (carbon)."
Fast ovanstående kanske blir lite missvisande när även detta står skrivet
"Enkelt justerbart snabbfäste för alla slags framgafflar, även f
Hittade detta om 561 på thule.com
"Den rekommenderade transportlösningen för cyklar med känsliga ramar (carbon)."
Fast ovanstående kanske blir lite missvisande när även detta står skrivet
"Enkelt justerbart snabbfäste för alla slags framgafflar, även f
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 07:54Mkt underhållande debatt detta 🙂
Kör själv med outride och är mkt nöjd med detta, tar ju bara 10 sek att ta av hjulet och så får du ner höjden på ekipaget lite också. Orsaken till att jag valde denna lösning var att jag har sett cyklar som fått lacken/d
Mkt underhållande debatt detta 🙂
Kör själv med outride och är mkt nöjd med detta, tar ju bara 10 sek att ta av hjulet och så får du ner höjden på ekipaget lite också. Orsaken till att jag valde denna lösning var att jag har sett cyklar som fått lacken/d
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 10:07Jag köpte den här som funkar kanon!
http://www.takbox.se/butik/thule-xpress-cykelhallare/547-thule-xpress-970-2-cyklar-.html
Jag köpte den här som funkar kanon!
http://www.takbox.se/butik/thule-xpress-cykelhallare/547-thule-xpress-970-2-cyklar-.html
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 07:18En lite fråga på sidan om, har inte ni någon carport?
Jag kör med en HangOn, fungera riktigt bra i "130" km/h, skulle jag ha cykeln på taket så misstänker jag att jag skulle förbruka cykla.
Hur gör ni?
En lite fråga på sidan om, har inte ni någon carport?
Jag kör med en HangOn, fungera riktigt bra i "130" km/h, skulle jag ha cykeln på taket så misstänker jag att jag skulle förbruka cykla.
Hur gör ni?

