Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 09:23Håller med dig Andrew, och en Cola 🙂
Håller med dig Andrew, och en Cola 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 10:53Det är möjligt att du är, Jimmy Lejonhammar.
Det är möjligt att du är, Jimmy Lejonhammar.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 13:09Jag skulle ju kunna svara på hur både 561:an och 591:an testas eftersom jag jobbar på Thule...
Men det officella är ju att maxhastighet med cykeln monterad är i båda fallen 130 km/h.
Fast resten funderar jag på att överlåta till er att diskutera er fra
Jag skulle ju kunna svara på hur både 561:an och 591:an testas eftersom jag jobbar på Thule...
Men det officella är ju att maxhastighet med cykeln monterad är i båda fallen 130 km/h.
Fast resten funderar jag på att överlåta till er att diskutera er fra
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 13:14Har du några siffror på vindmotstånd med de olika varianterna?
Stabiliteten borde vara större med 561.
Har du några siffror på vindmotstånd med de olika varianterna?
Stabiliteten borde vara större med 561.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 13:29Nej David, jag har inga siffror att redovisa, men jag kan väl säga som så här gällande diskussionen om stabilitet 561 vs 591. Du upplever troligtvis en känsla av att 561:an sitter stabilare, och om man kollar på ett körtest, t.ex. undanmanöverprov så kan
Nej David, jag har inga siffror att redovisa, men jag kan väl säga som så här gällande diskussionen om stabilitet 561 vs 591. Du upplever troligtvis en känsla av att 561:an sitter stabilare, och om man kollar på ett körtest, t.ex. undanmanöverprov så kan
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 13:36Per, vilken variant har du själv?
🙂
Per, vilken variant har du själv?
🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 14:42Klarar gaffel o ram en spurt som troligtvis belastar cykeln betydligt mer så klarar den också en transport.
Klarar gaffel o ram en spurt som troligtvis belastar cykeln betydligt mer så klarar den också en transport.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 15:14Jag har en 561:a. Mest för att personalrabatten blir störst på den... 😉
Jag har en 561:a. Mest för att personalrabatten blir störst på den... 😉
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 15:57Självklart David! Jag ser inga problem med någon av produkterna. Cykeln klarar av att man spänner fast den i gaffeln och 591:an klarar att hålla fast cykeln i ramen även vid höga hastigheter.
Jag skulle vilja säga att det handlar mer om känsla. En del gi
Självklart David! Jag ser inga problem med någon av produkterna. Cykeln klarar av att man spänner fast den i gaffeln och 591:an klarar att hålla fast cykeln i ramen även vid höga hastigheter.
Jag skulle vilja säga att det handlar mer om känsla. En del gi
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 16:08Jag ber alla om ursäkt för att eventuellt tagit spetsen av debatten här... 😉
Tycker inte att det är omdömmeslöst att använda någon av våra produkter, snarare tyder ju det på väldigt gott omdömme...
Tror att det kan vara lite svårt för dig att få ut nå
Jag ber alla om ursäkt för att eventuellt tagit spetsen av debatten här... 😉
Tycker inte att det är omdömmeslöst att använda någon av våra produkter, snarare tyder ju det på väldigt gott omdömme...
Tror att det kan vara lite svårt för dig att få ut nå