Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 22:39Jag kommer använda min 591 till tävling.
http://www.youtube.com/watch?v=ZTJJjvc-6r0 <--se några minuter in i klippet, bil med 4-5 cyklar på taket, alla med "framhjulen" kvar.
Eller måste jag välja någon speciell tävling? Eller är det bara vägen till o
Jag kommer använda min 591 till tävling.
http://www.youtube.com/watch?v=ZTJJjvc-6r0 <--se några minuter in i klippet, bil med 4-5 cyklar på taket, alla med "framhjulen" kvar.
Eller måste jag välja någon speciell tävling? Eller är det bara vägen till o
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 22:43Jag svarade på frågan.
Du får göra som du vill, om du blir lyckligare av det.
Jag svarade på frågan.
Du får göra som du vill, om du blir lyckligare av det.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 22:48Din förra post kom efter min och jag finner inget svar i din från någon fråga i min.
Hänger du med?Btw, det kommer göra mig överlycklig. (t+)
Din förra post kom efter min och jag finner inget svar i din från någon fråga i min.
Hänger du med?
Btw, det kommer göra mig överlycklig. (t+)
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 22:51Hmm, du verkar tro att TS har servicebil och Teambuss så det verkar relevant med vad proffsstallen gör under en tävling.
Hmm, du verkar tro att TS har servicebil och Teambuss så det verkar relevant med vad proffsstallen gör under en tävling.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 23:04Jag tror ingenting.
Men du verkar tro att det ena cykelstället är säkrare än det andra.
Vad för belägg har du för det påståendet isf?
Eller har jag missförstått något av det du skrivit och vad du ev. må tro?En anledning till att "framhjul av" modell (e
Jag tror ingenting.
Men du verkar tro att det ena cykelstället är säkrare än det andra.
Vad för belägg har du för det påståendet isf?
Eller har jag missförstått något av det du skrivit och vad du ev. må tro?
En anledning till att "framhjul av" modell (e
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 23:12Du menar att du har backat upp ditt påstående med att du kör runt med en cykel på ett takräcke i 180 km/h? Det låter mest som om ditt omdöme borde ifrågasättas.
Du menar att du har backat upp ditt påstående med att du kör runt med en cykel på ett takräcke i 180 km/h? Det låter mest som om ditt omdöme borde ifrågasättas.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 23:26Yay!! Personangrepp, härligt där!! (t+)
Jo, mitt omdöme bör ständigt ifrågasättas. Du är inte den första att påpeka det då jag tydligen gör en del tokiga saker allt för ofta.
Men jag har iaf backat upp mitt påstående mer än vad du har backat upp ditt.
Yay!! Personangrepp, härligt där!! (t+)
Jo, mitt omdöme bör ständigt ifrågasättas. Du är inte den första att påpeka det då jag tydligen gör en del tokiga saker allt för ofta.
Men jag har iaf backat upp mitt påstående mer än vad du har backat upp ditt.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 05:56Personangrepp?
Personangrepp?
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 08:35Hmm, skulle jag tagit med chips till jobbet?
Hmm, skulle jag tagit med chips till jobbet?
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 09:11Frökenangrepp.
Frökenangrepp.