Quote from Guest on 21 June 2012, 14:52Tordagen den 9:e Aug kl 19.00 starta Triathlon i Katrineholm
Motionsnivå: 400 m sim, 20 km cykling och 5 km löpning
2011 hade vi Mike Thorén som vinnare. Nu får någon slå hans tid på 56:27
Hemsida: information + karta + anmälan (150 kr):
http://www.kat
Tordagen den 9:e Aug kl 19.00 starta Triathlon i Katrineholm
Motionsnivå: 400 m sim, 20 km cykling och 5 km löpning
2011 hade vi Mike Thorén som vinnare. Nu får någon slå hans tid på 56:27
Hemsida: information + karta + anmälan (150 kr):
http://www.kat
Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 15:02Kan man inte ändra det man postat?
Glömde att tillägga att tiden är 19:00 så det är ju perfekt tid att börja på när vattnet är som varmast 🙂
Kan man inte ändra det man postat?
Glömde att tillägga att tiden är 19:00 så det är ju perfekt tid att börja på när vattnet är som varmast 🙂
Quote from ellen olsson on 21 June 2012, 15:06Jodå. Du kan editera allt i ursprungsinlägget.
Jodå. Du kan editera allt i ursprungsinlägget.
Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 22:557e augusti är ju en tisdag?
7e augusti är ju en tisdag?
Quote from Funbeat user on 22 June 2012, 10:54Jösses fel månad dessutom haha 🙂 Sry och tack för redigeringstipset
Nu är datumet rätt både för månad och dag... Lite klantigt av mig 🙂
Jösses fel månad dessutom haha 🙂 Sry och tack för redigeringstipset
Nu är datumet rätt både för månad och dag... Lite klantigt av mig 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 21:16Två st redan! Vad skoj då var inte tävlingen helt bortkastad!
Ni skall veta att vi uppskattar det ifrån Katrineholm att det kommer folk utifrån. Vi har några riktigt bra personer lokala där bland en är mycket lovande cyklist som kom tvåa, den som kom fem
Två st redan! Vad skoj då var inte tävlingen helt bortkastad!
Ni skall veta att vi uppskattar det ifrån Katrineholm att det kommer folk utifrån. Vi har några riktigt bra personer lokala där bland en är mycket lovande cyklist som kom tvåa, den som kom fem
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 08:17Brukar f ö inte göken vara tyst efter midsommar, enligt talessäötten? hörde minst en i söndags. Tror jag sprang runt den så den kom i alla väderstreck 🙂 Frågan är om jag hör den härnäst?
Brukar f ö inte göken vara tyst efter midsommar, enligt talessäötten? hörde minst en i söndags. Tror jag sprang runt den så den kom i alla väderstreck 🙂 Frågan är om jag hör den härnäst?
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 13:03kanske det :-)...kommer ändå att vara på plats för Ride Of Hope etapp katrineholm-Västerås på Fredagen så kanske en tidigarelagd triathlon debut i katrineholm istället för stockholm :-). Ska ta mig en funderare. Hur många blir det tror ni?
kanske det :-)...kommer ändå att vara på plats för Ride Of Hope etapp katrineholm-Västerås på Fredagen så kanske en tidigarelagd triathlon debut i katrineholm istället för stockholm :-). Ska ta mig en funderare. Hur många blir det tror ni?
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 13:48Enligt de som arrangerar triathlon förra året också var det bara futtiga 75 som genomförde tävlingen enligt sidan. Anmälda kanske 300 st enligt de som närvarade.
Därför vill jag med denna sidan locka så många som möjligt och det var ju inte dåliga tider f
Enligt de som arrangerar triathlon förra året också var det bara futtiga 75 som genomförde tävlingen enligt sidan. Anmälda kanske 300 st enligt de som närvarade.
Därför vill jag med denna sidan locka så många som möjligt och det var ju inte dåliga tider f
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 00:04RoH kommer in på Tordagen och startar igen på Fredag morgon mot Västerås
RoH kommer in på Tordagen och startar igen på Fredag morgon mot Västerås