Quote from Nils Hylander on 10 August 2012, 14:10Deniz,
Jag vet EXAKT hur det känns med rädsla och panik i vattnet. Jag hatar att simma på djupt vatten, långt ifrån land. Jag är jätterädd att bli panikslagen och råka dra med mig någon annan...ner i djupet...typ
Tycker att det är superläskigt och skulle
Deniz,
Jag vet EXAKT hur det känns med rädsla och panik i vattnet. Jag hatar att simma på djupt vatten, långt ifrån land. Jag är jätterädd att bli panikslagen och råka dra med mig någon annan...ner i djupet...typ
Tycker att det är superläskigt och skulle
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 15:38Stockholm triathlon har väldigt snäll simning, om de behåller simbanan som den var förra året. Man kan ju börja med att göra tävlingar med lite "snällare" simning. Borås var också väldigt snällt eftersom man simmar i kanalen.
Stockholm triathlon har väldigt snäll simning, om de behåller simbanan som den var förra året. Man kan ju börja med att göra tävlingar med lite "snällare" simning. Borås var också väldigt snällt eftersom man simmar i kanalen.
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 17:38Annika:
Exakt jag känner igen mig på den beskrivningen. Konstigt funkar det att köra inomhus väldans bra och har bra flyt i simningen i vanliga fall. Men så fort det är kallt så reagerar kroppen stark emot det.
Det blir att duscha kallt ända fram till näs
Annika:
Exakt jag känner igen mig på den beskrivningen. Konstigt funkar det att köra inomhus väldans bra och har bra flyt i simningen i vanliga fall. Men så fort det är kallt så reagerar kroppen stark emot det.
Det blir att duscha kallt ända fram till näs
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 12:52Deniz,
mycket sim i sjö med träningskompisar! du fixar det...
jag var oxå " rädd" men nu simmar jag OW frivilligt heheheh
Alltid med någon annan.Det är härligt när man har tränat in det.... ingen trängsel & man slipper "up & ner" sim.
Härligt med nat
Deniz,
mycket sim i sjö med träningskompisar! du fixar det...
jag var oxå " rädd" men nu simmar jag OW frivilligt heheheh
Alltid med någon annan.
Det är härligt när man har tränat in det.... ingen trängsel & man slipper "up & ner" sim.
Härligt med nat