Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonTriathlon Djulö, Katrineholm
You need to log in to create posts and topics.

Jag har hört att Lars har legat i hårdträning med både simning och cykling så jag och maken funderar på att ta oss upp och ge honom lite konkurrens.

Kan du ge dig på att han har 😉

Han har haft rekord på samtliga distanser på löpningen och cyklat en hel del i år också... Men simningen är sådär. Han har inte sköts sig så bra på den fronten men visst han är bättre ladda i år garanterat. Träna oftast me

Tiodubbla simningen så slår Robert honom med hästlängder 😀

Skulle gärna vilja köra detta i år igen. Riktigt kul lopp!! =)

Ska först kolla upp hur banan för simnngen är planerad.

Jag kan inte svara på det men det finns en karta på hemsidan. Blir min första tria så jag kan inte ge ngr tips/råd mer än det med cykelspåret =)

Kul att det kommer folk!

Skall bli roligt att se er alla och blir ju min första tria. Kommer bli intressant debut för mig =)

Då ses vi i morgon damer och herrar. Ni kan ju inte missa mig med More Mile dräkt och halvtaskig skägg haha 🙂

Hej där på er,

Vilken fantastiskt kul tävling det blev. Jag har dragits med en inflammerad muskel i skuldran så jag fick ställa in. Fick agera flaggvakt istället och passade på att ta kameran med. Kolla alla goa kämpar på bilderna:

https://picasaweb.goo

Jag var den som avbröt i vattnet :-/

Fick panik i vattnet och har inte simmat så mycket öppet så det blev som det blev. Riktigt besviken blev/är jag som varit sugen på tävlingen i ett halvår.

En riktigt bra bana där man cykla flera varv runt på cykel så

Heja Deniz, du fixar det nästa år! Öva på att simma i sjö några gånger innan tävlingen så lägger sig paniken.

Jag fick också panik i vattnet på min första triathlon och löste det genom att simma rygg-crawl. Lättare att andas och slappna av då tycker jag