Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 16:53Jag har hört att Lars har legat i hårdträning med både simning och cykling så jag och maken funderar på att ta oss upp och ge honom lite konkurrens.
Jag har hört att Lars har legat i hårdträning med både simning och cykling så jag och maken funderar på att ta oss upp och ge honom lite konkurrens.
Quote from Funbeat user on 7 July 2012, 18:43Kan du ge dig på att han har 😉
Han har haft rekord på samtliga distanser på löpningen och cyklat en hel del i år också... Men simningen är sådär. Han har inte sköts sig så bra på den fronten men visst han är bättre ladda i år garanterat. Träna oftast me
Kan du ge dig på att han har 😉
Han har haft rekord på samtliga distanser på löpningen och cyklat en hel del i år också... Men simningen är sådär. Han har inte sköts sig så bra på den fronten men visst han är bättre ladda i år garanterat. Träna oftast me
Quote from Funbeat user on 7 July 2012, 19:04Tiodubbla simningen så slår Robert honom med hästlängder 😀
Tiodubbla simningen så slår Robert honom med hästlängder 😀
Quote from Nils Hylander on 15 July 2012, 10:35Skulle gärna vilja köra detta i år igen. Riktigt kul lopp!! =)
Ska först kolla upp hur banan för simnngen är planerad.
Skulle gärna vilja köra detta i år igen. Riktigt kul lopp!! =)
Ska först kolla upp hur banan för simnngen är planerad.
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 13:14Jag kan inte svara på det men det finns en karta på hemsidan. Blir min första tria så jag kan inte ge ngr tips/råd mer än det med cykelspåret =)
Jag kan inte svara på det men det finns en karta på hemsidan. Blir min första tria så jag kan inte ge ngr tips/råd mer än det med cykelspåret =)
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 11:51Kul att det kommer folk!
Skall bli roligt att se er alla och blir ju min första tria. Kommer bli intressant debut för mig =)
Kul att det kommer folk!
Skall bli roligt att se er alla och blir ju min första tria. Kommer bli intressant debut för mig =)
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 12:01Då ses vi i morgon damer och herrar. Ni kan ju inte missa mig med More Mile dräkt och halvtaskig skägg haha 🙂
Då ses vi i morgon damer och herrar. Ni kan ju inte missa mig med More Mile dräkt och halvtaskig skägg haha 🙂
Quote from Nils Hylander on 10 August 2012, 11:17Hej där på er,
Vilken fantastiskt kul tävling det blev. Jag har dragits med en inflammerad muskel i skuldran så jag fick ställa in. Fick agera flaggvakt istället och passade på att ta kameran med. Kolla alla goa kämpar på bilderna:
https://picasaweb.goo
Hej där på er,
Vilken fantastiskt kul tävling det blev. Jag har dragits med en inflammerad muskel i skuldran så jag fick ställa in. Fick agera flaggvakt istället och passade på att ta kameran med. Kolla alla goa kämpar på bilderna:
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 13:30Jag var den som avbröt i vattnet :-/
Fick panik i vattnet och har inte simmat så mycket öppet så det blev som det blev. Riktigt besviken blev/är jag som varit sugen på tävlingen i ett halvår.
En riktigt bra bana där man cykla flera varv runt på cykel så
Jag var den som avbröt i vattnet :-/
Fick panik i vattnet och har inte simmat så mycket öppet så det blev som det blev. Riktigt besviken blev/är jag som varit sugen på tävlingen i ett halvår.
En riktigt bra bana där man cykla flera varv runt på cykel så
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 13:45Heja Deniz, du fixar det nästa år! Öva på att simma i sjö några gånger innan tävlingen så lägger sig paniken.
Jag fick också panik i vattnet på min första triathlon och löste det genom att simma rygg-crawl. Lättare att andas och slappna av då tycker jag
Heja Deniz, du fixar det nästa år! Öva på att simma i sjö några gånger innan tävlingen så lägger sig paniken.
Jag fick också panik i vattnet på min första triathlon och löste det genom att simma rygg-crawl. Lättare att andas och slappna av då tycker jag