Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 15:36Jag tycker inte ens att inlägget var OT.
Jag tycker inte ens att inlägget var OT.
Quote from j sollerman on 15 December 2009, 16:14Ja! Börja diskutera det där med forumadmin...
Ja! Börja diskutera det där med forumadmin...
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 16:23Inte för att vara den och såga Rikard men hur fungerar det med rotationen i den maskinen? Känns som en dyr och onödig maskin. Man kan lika gärna komplettera vattenträningen med vanlig styrketräning på gymmet så får man en mer allsidig träning.
PS, Jimmy
Inte för att vara den och såga Rikard men hur fungerar det med rotationen i den maskinen? Känns som en dyr och onödig maskin. Man kan lika gärna komplettera vattenträningen med vanlig styrketräning på gymmet så får man en mer allsidig träning.
PS, Jimmy
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 16:56Trevlig prick den där Jimmy... Tänkte bara ge ett tips på en mycket bra maskin som kan göra er till bättre simmare. Det är lite svårt att förklara hur den fungerar, den bör testas. Och Jimmy, använder Chris Leigh den här maskinen regelbundet i sin träning
Trevlig prick den där Jimmy... Tänkte bara ge ett tips på en mycket bra maskin som kan göra er till bättre simmare. Det är lite svårt att förklara hur den fungerar, den bör testas. Och Jimmy, använder Chris Leigh den här maskinen regelbundet i sin träning
Quote from Lena Bjerlöw on 15 December 2009, 17:08Endast 24000kr. Eller så kan man köpa årskort på badet i 10år och kanske bli lite bättre simmare av det istället? 😉
Endast 24000kr. Eller så kan man köpa årskort på badet i 10år och kanske bli lite bättre simmare av det istället? 😉
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 17:14Oavsett om det är en bra maskin eller inte, reklam eller inte, så är det fel att kliva in i en tråd med ett väldigt specifikt innehåll, nämligen Jimmys inne-tri-tävling, och börja prata om ngt som faktiskt inte har med ämnet att göra. Det ökar bruset och
Oavsett om det är en bra maskin eller inte, reklam eller inte, så är det fel att kliva in i en tråd med ett väldigt specifikt innehåll, nämligen Jimmys inne-tri-tävling, och börja prata om ngt som faktiskt inte har med ämnet att göra. Det ökar bruset och
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 17:35Det var absolut inte min mening att göra nån upprörd och har jag det ber jag om ursäkt. Jag tänkte väl mig inte för utan såg bara triathlon på gymet som tråden heter, inte att det var en tävling. Men det brukar väl höra till att dela med sig av nyheter oc
Det var absolut inte min mening att göra nån upprörd och har jag det ber jag om ursäkt. Jag tänkte väl mig inte för utan såg bara triathlon på gymet som tråden heter, inte att det var en tävling. Men det brukar väl höra till att dela med sig av nyheter oc
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 18:49Testade idag:
Rodd 10 min. 2455m
Cykel 30 minuter 18,36 km
Löpning 20 minuter 4,9 kmhttp://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=52498
Testade idag:
Rodd 10 min. 2455m
Cykel 30 minuter 18,36 km
Löpning 20 minuter 4,9 km
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 20:05Bra jobbat.
Bra jobbat.
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 19:28Vårsäsongen följer här -
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=621612&ScrollTo=623200#p623200
Vårsäsongen följer här -
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=621612&ScrollTo=623200#p623200