Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 23:23Jg har blivit sjuk och har träningsförbud från min läkare den här veckan. Nästa vecka kanske det kan bli av med ny prestation.
Jg har blivit sjuk och har träningsförbud från min läkare den här veckan. Nästa vecka kanske det kan bli av med ny prestation.
Quote from Funbeat user on 14 December 2009, 01:07Och så var ordningen återställd, tillsvidare iaf..
Rodd 2781m
Cykel 19.008m
Löpning 4480mSumma av kardemumma 26.269meter.
Kurvan pekar spikrakt uppåt sett till de senaste loppen.
Och så var ordningen återställd, tillsvidare iaf..
Rodd 2781m
Cykel 19.008m
Löpning 4480m
Summa av kardemumma 26.269meter.
Kurvan pekar spikrakt uppåt sett till de senaste loppen.
Quote from Funbeat user on 14 December 2009, 13:00Testade en grymt häftig träningsmaskin i helgen som gör triathlon träning på gymet optimalt. En frisimmaskin! Den är gjord så att man både får teknikträning och uthållighet och styrketräning. Chris Leigh använder den i sin träning och jag tror den kommer
Testade en grymt häftig träningsmaskin i helgen som gör triathlon träning på gymet optimalt. En frisimmaskin! Den är gjord så att man både får teknikträning och uthållighet och styrketräning. Chris Leigh använder den i sin träning och jag tror den kommer
Quote from Funbeat user on 14 December 2009, 16:28Den såg grymt cool ut. Undra om mitt gym skulle kunna tänka sig att skaffa en sån. Undra vad de kostar?
Den såg grymt cool ut. Undra om mitt gym skulle kunna tänka sig att skaffa en sån. Undra vad de kostar?
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 07:27Ja, jag kan lova dig att du definitivt skulle vilja ha en om du testade den. Den kostade nästan 24000 kr nu och jag håller på och funderar på hur man ska kunna skaka ihop den summan! 🙂 Jag pratade en del med ägaren till företaget och dom åker runt och v
Ja, jag kan lova dig att du definitivt skulle vilja ha en om du testade den. Den kostade nästan 24000 kr nu och jag håller på och funderar på hur man ska kunna skaka ihop den summan! 🙂 Jag pratade en del med ägaren till företaget och dom åker runt och v
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 11:06Men shit, inte för att vara den men skapa egen tråd.. totalt irrelevant i denna.
Vart är forum admin!!
Men shit, inte för att vara den men skapa egen tråd.. totalt irrelevant i denna.
Vart är forum admin!!
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 12:01GnällJimmy!
GnällJimmy!
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 13:37Marika inte för att vara den men jag håller med Jimmy. Ordning och reda 😉
Marika inte för att vara den men jag håller med Jimmy. Ordning och reda 😉
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 15:12Gnäll o gnäll, kommer in en jävla tomte som reggar ett konto samma dag och gör ett inlägg om en jävla produkt i en tråd som handlar om nåt helt annat..
Saknas ju ett par popcorn i påsen där, elr så har ett par tomtar smygit sig upp på loftet och ställt ti
Gnäll o gnäll, kommer in en jävla tomte som reggar ett konto samma dag och gör ett inlägg om en jävla produkt i en tråd som handlar om nåt helt annat..
Saknas ju ett par popcorn i påsen där, elr så har ett par tomtar smygit sig upp på loftet och ställt ti
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 15:28Nä, jag håller inte med dig Jimmy. Vi snackar ju om triatlon inne på ett gym och vi har bytt ut simning mot rodd. Här kommer nu en maskin som kan göra det möjligt att "simma" torr.
Kanske var det lite OT, men ändå inte.
Sen skrev han bara ett inlägg, det
Nä, jag håller inte med dig Jimmy. Vi snackar ju om triatlon inne på ett gym och vi har bytt ut simning mot rodd. Här kommer nu en maskin som kan göra det möjligt att "simma" torr.
Kanske var det lite OT, men ändå inte.
Sen skrev han bara ett inlägg, det