Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 13:14Cykeln är en Benefit sports 660P
Vet inte om det är nån bra grej??
Det borde ju inte skilja så himla mycket mellan två olika modeller som det verkar göra till det hela hör ju det att cykling inte är min starka sida
Vi får se vad som händer nästa gång det
Cykeln är en Benefit sports 660P
Vet inte om det är nån bra grej??
Det borde ju inte skilja så himla mycket mellan två olika modeller som det verkar göra till det hela hör ju det att cykling inte är min starka sida
Vi får se vad som händer nästa gång det
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 16:02Ok, jag som då inte är nån cyklist vet inte hur det funkar riktigt när man mäter kadens. Ska jag räkna varje gång mitt tex högra knä kommer upp under 1 min?
Eller är det båda benen som räknas?Jag har märkt att jag kan pressa mig bättre på cykeln när nån
Ok, jag som då inte är nån cyklist vet inte hur det funkar riktigt när man mäter kadens. Ska jag räkna varje gång mitt tex högra knä kommer upp under 1 min?
Eller är det båda benen som räknas?
Jag har märkt att jag kan pressa mig bättre på cykeln när nån
Quote from Elias Engqvist on 17 November 2009, 16:04Ditt ena ben räknar du ja. Kadens är alltså hela varv med en trampa!
Ditt ena ben räknar du ja. Kadens är alltså hela varv med en trampa!
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 16:05Ok, tack för det. Ska räkna nästa gång jag cyklar då för att se vilken kadens jag har på min cykel vid ett visst motstånd och om watten då verkar stämma.
Ok, tack för det. Ska räkna nästa gång jag cyklar då för att se vilken kadens jag har på min cykel vid ett visst motstånd och om watten då verkar stämma.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 17:36Ok, gjorde ett nytt försök idag, var ytterst nära att uppnå den gamla triathlonklyschan "If you didn´t puke or pass out you could ne harder". fick använda riktigt tjockt pannben för att uppnå följande:
Rodd 2689m
Cykel 17970m
Löpning 4180mSU
Ok, gjorde ett nytt försök idag, var ytterst nära att uppnå den gamla triathlonklyschan "If you didn´t puke or pass out you could ne harder". fick använda riktigt tjockt pannben för att uppnå följande:
Rodd 2689m
Cykel 17970m
Löpning 4180m
SU
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:07Snyggt jobbat Jocke!
Mitt pass var ju helt kass som jag fick till, gjorde sämre res än tidigare. Men man är ju lite trögstartad som alltid.
Helt klart och det som blir helt missvisande är att nåt med cyklarna är ju tokvajsing.
Ska svänga förbi SATS väsby(
Snyggt jobbat Jocke!
Mitt pass var ju helt kass som jag fick till, gjorde sämre res än tidigare. Men man är ju lite trögstartad som alltid.
Helt klart och det som blir helt missvisande är att nåt med cyklarna är ju tokvajsing.
Ska svänga förbi SATS väsby(
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:28Jimmy, Hojta till när du ska till Väsby så kan vi köra sida vid sida så får vi se om ditt pannben är lika tjockt som du säger 🙂 I vilket fall som helst så kan vi hjälpa varandra fram till bra resultat, tjingeling
Jimmy, Hojta till när du ska till Väsby så kan vi köra sida vid sida så får vi se om ditt pannben är lika tjockt som du säger 🙂 I vilket fall som helst så kan vi hjälpa varandra fram till bra resultat, tjingeling
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 20:10Egentligen bryr jag mig inte om hur jag hamnar i förhållande till er grabbar här utan mer hur det blir från gång till gång för mig själv.
Och då spelar det ju inte så stor roll hur kalibrerade cyklar, löpband och roddmaskiner är eftersom jag försöker anvä
Egentligen bryr jag mig inte om hur jag hamnar i förhållande till er grabbar här utan mer hur det blir från gång till gång för mig själv.
Och då spelar det ju inte så stor roll hur kalibrerade cyklar, löpband och roddmaskiner är eftersom jag försöker anvä
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 21:19Hitta ett gym och hitta ett gym! Jag har ett ypperligt gym och är inte sugen att punga ut en halv miljon till för att ha ett till gym. Jag kommer igen snart och då j*vlar! 🙂
Hitta ett gym och hitta ett gym! Jag har ett ypperligt gym och är inte sugen att punga ut en halv miljon till för att ha ett till gym. Jag kommer igen snart och då j*vlar! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 05:39Marika, jag eller Jimmy hojtar till när dom har kompisdagar på SATS, så ska du få följa med och göra ett försök.
Marika, jag eller Jimmy hojtar till när dom har kompisdagar på SATS, så ska du få följa med och göra ett försök.