Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 16:50Fredagens pass blev:
Rodd 1500 m 6:30 min (level 10 på concept 2)
Cykel 20 km 36:08 min (låg runt 179-200 w på level 13)
Löpband 5 km 41:13 (ingen lutning)Totaltid inkl. byten mellan maskiner blev 1:27:36 timmar.
Helt ok tycker jag. Jag var rejält tröt
Fredagens pass blev:
Rodd 1500 m 6:30 min (level 10 på concept 2)
Cykel 20 km 36:08 min (låg runt 179-200 w på level 13)
Löpband 5 km 41:13 (ingen lutning)
Totaltid inkl. byten mellan maskiner blev 1:27:36 timmar.
Helt ok tycker jag. Jag var rejält tröt
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 16:55Bra jobbat Björn, då var man nedputtad från förstaplatsen, dags att kämpa sig tillbaks. Gör ett nytt försök under nästa vecka.
Bra jobbat Björn, då var man nedputtad från förstaplatsen, dags att kämpa sig tillbaks. Gör ett nytt försök under nästa vecka.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:51Har fått in en drös med resultat och kommer uppdatera listan under morndagen.
Jocke, sluta slacka!!!
Och vart är du Marika!?Vad jag noterat hitills så är det rätt stor skillnad på motionscykel och motionscykel.
Klarade själv inte av att hålla 200watt
Har fått in en drös med resultat och kommer uppdatera listan under morndagen.
Jocke, sluta slacka!!!
Och vart är du Marika!?
Vad jag noterat hitills så är det rätt stor skillnad på motionscykel och motionscykel.
Klarade själv inte av att hålla 200watt
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:57övriga på gymmet kan bli sura om man inte torkar av maskinen man lämnar?
övriga på gymmet kan bli sura om man inte torkar av maskinen man lämnar?
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 23:53Jag behöver 60-90 sek för att torka av maskinerna, så jag behåller den tiden.
Jag behöver 60-90 sek för att torka av maskinerna, så jag behåller den tiden.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 10:07Blir ju egentligen bara en maskin att torka av under "växling", iaf för mig.
Mina enorma svettningar brukar komma igång just i slutet på rodden så cykeln brukar få hela smällen. Men oftast är gymmet rätt tomt de tider jag är där så brukar "blocka" cykeln
Blir ju egentligen bara en maskin att torka av under "växling", iaf för mig.
Mina enorma svettningar brukar komma igång just i slutet på rodden så cykeln brukar få hela smällen. Men oftast är gymmet rätt tomt de tider jag är där så brukar "blocka" cykeln
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 10:15då förstår jag att det räcker med en kort paus för dig Jimmy, men jag tror det är få förunnat att ha det så så jag tycker inte du ska ändra reglerna!
då förstår jag att det räcker med en kort paus för dig Jimmy, men jag tror det är få förunnat att ha det så så jag tycker inte du ska ändra reglerna!
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 10:30Ja var är jag? Min bästa ursäkt heter att det inte finns nåt löpband på mitt gym! Duger det? 😉
Ja var är jag? Min bästa ursäkt heter att det inte finns nåt löpband på mitt gym! Duger det? 😉
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:09Jimmy, bara för att du tränar på ett "ryssgym" där det inte är kö till maskinerna så behöver vi som tränar ovanför källarnivån 60-90sek för att torka av maskinen. Du kan ju inte börja ändra reglerna nu, helst inte som det verkar vara till din fördel. 😀
Jimmy, bara för att du tränar på ett "ryssgym" där det inte är kö till maskinerna så behöver vi som tränar ovanför källarnivån 60-90sek för att torka av maskinen. Du kan ju inte börja ändra reglerna nu, helst inte som det verkar vara till din fördel. 😀
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:36Sats täby/vällingby/sickla/bålsta/odenplan/osv.
Och synpunkterna och åsikter är registrerade så "vilan" bibehålls som det är nu. 🙂
Dock gjort en ändring på effekt för kvinnor och män, men feedback på det emotages ännu.Quote:
Efter en viss feedback och
Sats täby/vällingby/sickla/bålsta/odenplan/osv.
Och synpunkterna och åsikter är registrerade så "vilan" bibehålls som det är nu. 🙂
Dock gjort en ändring på effekt för kvinnor och män, men feedback på det emotages ännu.
Quote:
Efter en viss feedback och