Quote from Guest on 27 June 2011, 09:52Jag är sugen på att testa ifall triathlon kan vara något för mig.
Jag undrar lite över vilken utrustning man behöver i början. (Vill inte lägga alldeles för mycket pengar på ex en cykel ifall det visar sej att detta inte var nåt för mig...)Ska flytta t
Jag är sugen på att testa ifall triathlon kan vara något för mig.
Jag undrar lite över vilken utrustning man behöver i början. (Vill inte lägga alldeles för mycket pengar på ex en cykel ifall det visar sej att detta inte var nåt för mig...)
Ska flytta t
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 10:02Jag är själv nybörjare gällande triathlon och därför tänker jag börja med att köra motions och sprintdistanser. Kanske något för dig att börja med också? Motionsdistans har t ex 400m simning - 2 mil cykel - 5 km löpning.
Det är väl inte tiden som är det
Jag är själv nybörjare gällande triathlon och därför tänker jag börja med att köra motions och sprintdistanser. Kanske något för dig att börja med också? Motionsdistans har t ex 400m simning - 2 mil cykel - 5 km löpning.
Det är väl inte tiden som är det
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 10:14Den 14 augusti körs ett väldigt bra nybörjare lopp i Stockholm
Lidingö triathlon. 400m simning, 21km mountainbike 5km terränglöpning.
Jag har inte kört tidigare och har aldrig provat triathlon, men tänkte att köra detta lopp.
Det behövs ingen tävlingslice
Den 14 augusti körs ett väldigt bra nybörjare lopp i Stockholm
Lidingö triathlon. 400m simning, 21km mountainbike 5km terränglöpning.
Jag har inte kört tidigare och har aldrig provat triathlon, men tänkte att köra detta lopp.
Det behövs ingen tävlingslice
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 10:20Jag har ju inte varit med i någon annan klubb än den jag är med nu, men då vi kör intervaller (varje torsdag) så kör man individuellt.
Dvs, om man inte orkar så många eller så länge så säger "tränaren" till en att köra mindre eller annan bana.
Det är AL