Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonTriathlon-nybörjare! Tips?
You need to log in to create posts and topics.

@Bir: Under det passet så hade jag den på armen och det funkade bra. MEN framöver kommer jag antagligen inte att chansa på att den inte pajar. Även om jag har sett att det funkat för många utan problem så finns det ju inga garantier för det m t p hur de f

Okej Marcus, följdfråga. Har du våtdräkt om svaret är ja hur fanken :-)får du av dräkten då? Tar du av armbandet? Jag menar, klockan är ju stor som en rysk T-34 (stridsvagn).

Som svar på din egentliga fråga kan jag med min korta tri-bakgrund beräta att j

Jag kör utan våtdräkt än så länge. Är nämligen bättre på bröstsim än crawl och då blir det bättre utan. Skall nog ta en crawlkurs framöver för att få ordning på den tekniken och då blir det nog även ett inköp av våtdräkt.

Gällande klockan på armen med vå

Hej
Undrar om någon kan tipsa om
- nybörjare våtdräkt ( hel) för tjejer?
Hyr eller köp ( max 1500!)

Vi är nyborjare i triathlon, våtdrökt skulel vekrligen hjälpa crawlen.
STORT TACK på förhand, viktigt att kunna träna mcyket i våtdräkten.

Om du vågar beställa utomlands så kan jag varmt rekommendera denna: http://www.wiggle.co.uk/orca-ladies-kaisei-wetsuit/ Jag har själv herrmodellen och tycker den är jättetrevlig.

Kul tråd! jag är nybörjare så ska läsa allt! Bloggar om min väg mot mitt första triahlon o bjuder på alla bloopers.

Lidingö trian 14e aug lät kul- hur många brukar vara med där?

Jag har kört med min FR 305 på ryggen, i en vattentät telefon zip-lock under simningen. Bär den som en cykelväska med en extra snodd runt midjan. Som nummerlapps snodden. (Bara på träning, tävling på armen under cykel och löpning).
Funkar OK, jag får dis