Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 16:42Kona Beach
Kona Beach
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 17:27Sändningen börjar 18:20 svensk tid på http://kona.ironmanlive.com/
Sändningen börjar 18:20 svensk tid på http://kona.ironmanlive.com/
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 17:46Ett måste!
Ett måste!
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 19:59Funkar ju skitbra!!!! Kul! (t+) x3
Funkar ju skitbra!!!! Kul! (t+) x3
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 21:01Klockan är nu 2:28 och det finns fortfarande simmare i vattnet(!)
Måste man inte kvala in till Kona(?)
Klockan är nu 2:28 och det finns fortfarande simmare i vattnet(!)
Måste man inte kvala in till Kona(?)
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 21:38Nej. Det finns ett lotteri också med typ 200 platser.
Nej. Det finns ett lotteri också med typ 200 platser.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 22:42Äh, nu måste jag gå och lägga mig. Jag satsar på Chrissie och Craig!
Äh, nu måste jag gå och lägga mig. Jag satsar på Chrissie och Craig!
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 01:20SPOiLER NEDANFÖR
Nu börjar det bli spännande. Raelert jagar Craig Alexander. 2:30 bakom
SPOiLER NEDANFÖR
Nu börjar det bli spännande. Raelert jagar Craig Alexander. 2:30 bakom
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 02:28Bra tippat Trampvagn! Ser ut som du får rätt! Raelert såg stark ut men nu är han en bra bit efter.....Alexander mot löprekord....Stannade dock pga av kramp....ska han klara det?
Chrissie är helt sjuk! Hon var 22 min efter ledaren Dibens vid växling till
Bra tippat Trampvagn! Ser ut som du får rätt! Raelert såg stark ut men nu är han en bra bit efter.....Alexander mot löprekord....Stannade dock pga av kramp....ska han klara det?
Chrissie är helt sjuk! Hon var 22 min efter ledaren Dibens vid växling till
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 02:38NYTT REKORD 8:03:56!!!!
Jävla tur att han hade bra fart. Verkade inte som någon meddelade att han var nära rekordet.....började fira innan mål etc. pjjuuuuuuuu....slog det med 16 sek!
Helt slut efter målgång 🙂
NYTT REKORD 8:03:56!!!!
Jävla tur att han hade bra fart. Verkade inte som någon meddelade att han var nära rekordet.....började fira innan mål etc. pjjuuuuuuuu....slog det med 16 sek!
Helt slut efter målgång 🙂