Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 03:28Chrissie tog hem det!!! Well done.....
Nu är det dags att sova...gäsp....
Chrissie tog hem det!!! Well done.....
Nu är det dags att sova...gäsp....
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 10:30Tusan jag däckade timmen innan målgång. Men Pete Jacobs gjorde en grymt fin löpning och kom in som 2a. Det var jag mest impad över.
Tusan jag däckade timmen innan målgång. Men Pete Jacobs gjorde en grymt fin löpning och kom in som 2a. Det var jag mest impad över.
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 10:38Hallsten 1&2 gjorde godkända lopp.
Hallsten 1&2 gjorde godkända lopp.
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 20:17Vilken tävling! Vilken livesändning! Vilka idrottare!!!!!!
WOW! Det här lever jag på länge:-)
Vilken tävling! Vilken livesändning! Vilka idrottare!!!!!!
WOW! Det här lever jag på länge:-)
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 20:23Henriksson har gjort mer än godkänt med tanke på förutsättningarna.
Henriksson har gjort mer än godkänt med tanke på förutsättningarna.
Quote from Anders Wallerstedt on 9 October 2011, 22:57Jo, han é grym, det har hänt att jag blivit jagad av honom i Odensjöliebacken, då får man upp pulsen vill jag lova.
Jo, han é grym, det har hänt att jag blivit jagad av honom i Odensjöliebacken, då får man upp pulsen vill jag lova.
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 09:24Fasiken missade det här... Kan man se hela loppet nu i efterhand?
Fasiken missade det här... Kan man se hela loppet nu i efterhand?
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 16:54Jag kollade lite då och då på livesändningen i lördagskväll och blev helt betagen. Det där är årets händelse för triathlonintresserade som dessutom gillar turkosblått vatten, palmer och parassolldrinkar:-)
Sen, på söndagskvällen, gick jag in på samma hem
Jag kollade lite då och då på livesändningen i lördagskväll och blev helt betagen. Det där är årets händelse för triathlonintresserade som dessutom gillar turkosblått vatten, palmer och parassolldrinkar:-)
Sen, på söndagskvällen, gick jag in på samma hem
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 21:36http://www.universalsports.com/video/assetid=035aaa7a-3c4d-49fa-90f2-845ca20de1cf.html#2011+ironman+world+championship
"Watch the 2011 Ironman World Championship in Kona, Hawaii, including every finish up until the cutoff time."
18 timmar 10 minuter och
"Watch the 2011 Ironman World Championship in Kona, Hawaii, including every finish up until the cutoff time."
18 timmar 10 minuter och
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 22:20Tack 🙂
Tack 🙂