Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 23:14Om du har storlek 38 och inte alltför breda fötter har jag en jättefin triathlonsko till salu. Den är på tok för smal i foten för mig så mina ankfötter får inte plats.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=675527
Om du har storlek 38 och inte alltför breda fötter har jag en jättefin triathlonsko till salu. Den är på tok för smal i foten för mig så mina ankfötter får inte plats.
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 00:07Går ju inte att köpa dyra begade skor när självaste Wiggle har megasale! Till exempel kostade Pearl Izumi Tri Fly II Carbon 674kr häromdagen. I vanliga fall går de på 1600någonting.
Går ju inte att köpa dyra begade skor när självaste Wiggle har megasale! Till exempel kostade Pearl Izumi Tri Fly II Carbon 674kr häromdagen. I vanliga fall går de på 1600någonting.
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 19:55Du hittar inte ett par Carnac där 🙂
...eller??
Du hittar inte ett par Carnac där 🙂
...eller??
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 10:12Det brukar ju vara så att många som har skorna fast på pedalerna brukar fumla i all evighet innan de kommer iväg på cykeln. Vi som tar på skorna vid växlingsplatsen tar in en minut på er bara på växlingen:-)
Det brukar ju vara så att många som har skorna fast på pedalerna brukar fumla i all evighet innan de kommer iväg på cykeln. Vi som tar på skorna vid växlingsplatsen tar in en minut på er bara på växlingen:-)
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 20:14Tricket är att trampa upp en massa fart innan man börjar fumla med skorna så att man p.g.a. riktigt dålig uppmärksamhet kan krocka i hög fart... istället för att fumla med skorna i växlingsområdet.
Tricket är att trampa upp en massa fart innan man börjar fumla med skorna så att man p.g.a. riktigt dålig uppmärksamhet kan krocka i hög fart... istället för att fumla med skorna i växlingsområdet.