Quote from Guest on 5 December 2012, 14:51Jag har idag startat en grupp på FB för alla tjejer som vill köra eller redan tränar för triathlon. Det vore kul med många medlemmar! Syftet med gruppen är att peppa varandra, ge tips, kunna ställa frågor och kanske även få till gemensamma träningar framö
Jag har idag startat en grupp på FB för alla tjejer som vill köra eller redan tränar för triathlon. Det vore kul med många medlemmar! Syftet med gruppen är att peppa varandra, ge tips, kunna ställa frågor och kanske även få till gemensamma träningar framö
Quote from Lena Bjerlöw on 5 December 2012, 15:01För att vi inte kan träna tillsammans med killar?
För att vi inte kan träna tillsammans med killar?
Quote from Funbeat user on 5 December 2012, 15:36......
......
Quote from Funbeat user on 5 December 2012, 15:39Second that Karin!
Second that Karin!
Quote from Funbeat user on 5 December 2012, 17:05Tycker det låter kanon, så vet man var alla goa tjejer håller hus 😉
Tycker det låter kanon, så vet man var alla goa tjejer håller hus 😉
Quote from Elias Engqvist on 6 December 2012, 10:34Det är ett helvete med alla tjejer som simmar ifrån en så det är bara bra! 😉
Det är ett helvete med alla tjejer som simmar ifrån en så det är bara bra! 😉
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 13:51Är killarna läskiga? dumma?
Säg till så ska de få en snyting, hehe ^_^
Är killarna läskiga? dumma?
Säg till så ska de få en snyting, hehe ^_^
Quote from Funbeat user on 7 December 2012, 08:34Nej, jag har inget mot killar. Har under min tid som aktiv i en cykelklubb alltid tränat med killar o de har varit jättesnälla. Men det finns en hel del tjejer där ute som inte alltid tror att dom kan. Och tröskeln är ganska hög när man inte tror på sig s
Nej, jag har inget mot killar. Har under min tid som aktiv i en cykelklubb alltid tränat med killar o de har varit jättesnälla. Men det finns en hel del tjejer där ute som inte alltid tror att dom kan. Och tröskeln är ganska hög när man inte tror på sig s
Quote from Funbeat user on 7 December 2012, 09:20Hur gör man om man inte är med i FB? Ska ni inte starta en också på FB(funbeat)?
Hur gör man om man inte är med i FB? Ska ni inte starta en också på FB(funbeat)?
Quote from Funbeat user on 7 December 2012, 09:38Ja, varför inte? Ordnar med det på en gång. 🙂
Ja, varför inte? Ordnar med det på en gång. 🙂