Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 12:05Iofs är det lite trollvarning på K-G när man ser det här:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=dff3bd4b2548465eba87b7dbc3f76298.jpg&Size=&share=
Iofs är det lite trollvarning på K-G när man ser det här:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=dff3bd4b2548465eba87b7dbc3f76298.jpg&Size=&share=
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 12:12På FB tycker jag en anonym profil är ett rejält trolltecken.
Nån som har en personlig profil o reggar en massa publikt tillgänlig träning/tävling ser jag inte som troll, även om personen skulle skriva en massa som jag inte gillar/störs av.
Nån som är a
På FB tycker jag en anonym profil är ett rejält trolltecken.
Nån som har en personlig profil o reggar en massa publikt tillgänlig träning/tävling ser jag inte som troll, även om personen skulle skriva en massa som jag inte gillar/störs av.
Nån som är a
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 12:15"Nån som har en personlig profil o reggar en massa publikt tillgänlig träning/tävling ser jag inte som troll, även om personen skulle skriva en massa som jag inte gillar/störs av."
Håller med. Alla kan inte älska alla här i världen 🙂
Ofta kan man ju l
"Nån som har en personlig profil o reggar en massa publikt tillgänlig träning/tävling ser jag inte som troll, även om personen skulle skriva en massa som jag inte gillar/störs av."
Håller med. Alla kan inte älska alla här i världen 🙂
Ofta kan man ju l
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 12:55Jag kan reta mig på olika skribenter, jag kan tycka att andra (och jag själv) upprepar sig, tycka att någon tillfälligt går över gränsen, att det någon skriver är käpprätt åt skogen. Jag kan notera att en del inte är så bra på att uttycka sig, rentav är g
Jag kan reta mig på olika skribenter, jag kan tycka att andra (och jag själv) upprepar sig, tycka att någon tillfälligt går över gränsen, att det någon skriver är käpprätt åt skogen. Jag kan notera att en del inte är så bra på att uttycka sig, rentav är g
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 13:09Det får mig att tänka på en helt vanlig människa Lingling 🙂
Det får mig att tänka på en helt vanlig människa Lingling 🙂
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 13:12🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 17:30Tackar för de snälla kommentarerna + vinklingarna om att jag ej är en perfekt Funbeat-skrivare. Fasar för dagen när någon säger att jag är perfekt. Varit gift 2 gånger. Ingen av mina härliga fruar påstod att jag så var. Tack och lov.
Tomte Mikael? Snarar
Tackar för de snälla kommentarerna + vinklingarna om att jag ej är en perfekt Funbeat-skrivare. Fasar för dagen när någon säger att jag är perfekt. Varit gift 2 gånger. Ingen av mina härliga fruar påstod att jag så var. Tack och lov.
Tomte Mikael? Snarar
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 19:47Nääääedå...K-G är ett troll helt klart å han kommer ju från Troll-hättan så bara det förklarar ju saken. Jag såg honom själv komma ut ur ett större gryt i bergen vid Trollhättan en gång....å huuuu va läskigt. I ena handen hade han ett glas troligen fullt
Nääääedå...K-G är ett troll helt klart å han kommer ju från Troll-hättan så bara det förklarar ju saken. Jag såg honom själv komma ut ur ett större gryt i bergen vid Trollhättan en gång....å huuuu va läskigt. I ena handen hade han ett glas troligen fullt
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 19:54Men att ha högt i tak innebär också att tåla kritik och det är inte bara trådskapare som får vara obekväma i en tråd, Jag har inte ropat på någon avstängning någonstans, jag har inte kallat någon för troll, men när någon har åsikter som jag tycker är helt
Men att ha högt i tak innebär också att tåla kritik och det är inte bara trådskapare som får vara obekväma i en tråd, Jag har inte ropat på någon avstängning någonstans, jag har inte kallat någon för troll, men när någon har åsikter som jag tycker är helt
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 20:07Helt rätt Per.
Nu finns det ju en del trådar där man enbart är välkommen om man håller med.
Jösses.
Har ju varit där och "bråkat" och fått på huden.
Vilket gjort att jag asgarvat.
Då har de blivit än mer förnärmade.Nu råkar det vara i ämnet barfota
Helt rätt Per.
Nu finns det ju en del trådar där man enbart är välkommen om man håller med.
Jösses.
Har ju varit där och "bråkat" och fått på huden.
Vilket gjort att jag asgarvat.
Då har de blivit än mer förnärmade.
Nu råkar det vara i ämnet barfota