Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 22:17KG, i vilken tråd var du inte välkommen för att du inte höll med?
På vilket sätt blev de förnärmade?
Och, vilka är "de"? Är jag en av dessa?Du skriver ju precis vad som helst utan någon förankring till verkligheten! Är du vaken?
KG, i vilken tråd var du inte välkommen för att du inte höll med?
På vilket sätt blev de förnärmade?
Och, vilka är "de"? Är jag en av dessa?
Du skriver ju precis vad som helst utan någon förankring till verkligheten! Är du vaken?
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 22:43Det finns en del som skriver en massa om allt och inget och upprepar sig i det oändliga. På detta och andra forum. Jag tror att de är rätt självfixerade och har ett stort behov av att få uppmärksamhet runt sin person. Narcissister helt enkelt. Om de får p
Det finns en del som skriver en massa om allt och inget och upprepar sig i det oändliga. På detta och andra forum. Jag tror att de är rätt självfixerade och har ett stort behov av att få uppmärksamhet runt sin person. Narcissister helt enkelt. Om de får p
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 07:51Mikael S.
Tror jag fanns i utkanten. Om det var 2010 du menade. Det hamnade ju på en av mina bloggar.
Tråkigt, men då du ju haft kontakt med mig så kanske du tycker att även jag har blivit lite "missbedömd" av några få.Åke. Nej. Trodde att ordet barf
Mikael S.
Tror jag fanns i utkanten. Om det var 2010 du menade. Det hamnade ju på en av mina bloggar.
Tråkigt, men då du ju haft kontakt med mig så kanske du tycker att även jag har blivit lite "missbedömd" av några få.
Åke. Nej. Trodde att ordet barf
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 08:30Mikael, med "anonym" menade jag inte just namnet, utan personen. Du kan ju heta Mikael S och ha en tom profilsida, och heta samma men ha en profilsida där du skriver om bakgrund, mål, ambitioner och/eller annat som ger en bild av dig som person ur träning
Mikael, med "anonym" menade jag inte just namnet, utan personen. Du kan ju heta Mikael S och ha en tom profilsida, och heta samma men ha en profilsida där du skriver om bakgrund, mål, ambitioner och/eller annat som ger en bild av dig som person ur träning
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 08:38"Jag tror att de är rätt självfixerade och har ett stort behov av att få uppmärksamhet runt sin person."
De får väl lägga upp nakenbilder på sig själva som alla andra och sluta trasha sönder alla trådar för att styra över diskussionen till att handla om
"Jag tror att de är rätt självfixerade och har ett stort behov av att få uppmärksamhet runt sin person."
De får väl lägga upp nakenbilder på sig själva som alla andra och sluta trasha sönder alla trådar för att styra över diskussionen till att handla om
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 08:51Har vissa av er en aning om hur okända så gott som alla Funbeatare är?
Jag tror dessutom att det är bra.
Är det någon här som vill bli en kändis?
I alla fall inte jag.OK. Jag log glatt när det i svensk TV visades en typ som fick frågan:
"Vad skulle du
Har vissa av er en aning om hur okända så gott som alla Funbeatare är?
Jag tror dessutom att det är bra.
Är det någon här som vill bli en kändis?
I alla fall inte jag.
OK. Jag log glatt när det i svensk TV visades en typ som fick frågan:
"Vad skulle du
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 19:43Numera har jag även blivit klassad som rasist.
Kalle Wickström:
Var fan har du varit dom senaste 20 åren. Detta är fan de jävligaste jag läst någonsin på funbeat.Han skriver givetvis enligt Funbeats etikettregler.
Finns att läsa mer på Nya användarvi
Numera har jag även blivit klassad som rasist.
Kalle Wickström:
Var fan har du varit dom senaste 20 åren. Detta är fan de jävligaste jag läst någonsin på funbeat.
Han skriver givetvis enligt Funbeats etikettregler.
Finns att läsa mer på Nya användarvi
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 20:24Vad innebär det att "ni öppnar tråden"?
Såg inte ett frågetecken i hela inlägget.
Vad innebär det att "ni öppnar tråden"?
Såg inte ett frågetecken i hela inlägget.
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 08:27Bra Andreas.
Märka ord är tydligt en av många nyheter i dag.Tråden jag hänvisar till är för några få intressant.
Kanske fler kan ge sina synpunkter.I förra veckan senast blev jag fotograferad med svarta nere i Antibes. Jag höll om dem. En sloven m
Bra Andreas.
Märka ord är tydligt en av många nyheter i dag.
Tråden jag hänvisar till är för några få intressant.
Kanske fler kan ge sina synpunkter.
I förra veckan senast blev jag fotograferad med svarta nere i Antibes. Jag höll om dem. En sloven m
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 13:02Jag bryr mig inte så mycket om vad det är för rasdiskussioner som pågår, eller för den delen trolldiskussioner.
Jag undrade mer, som sagt, hur man öppnar en tråd när det inte finns något frågetecken någon stans. I så fall är det ju mer som ett plakat det
Jag bryr mig inte så mycket om vad det är för rasdiskussioner som pågår, eller för den delen trolldiskussioner.
Jag undrade mer, som sagt, hur man öppnar en tråd när det inte finns något frågetecken någon stans. I så fall är det ju mer som ett plakat det