Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 18:36hmm..string funkade faktiskt bättre att löpa i än vad man kunde tro..
vanliga trosor skaver inte direkt på mig, men är nog så störande att de "åker in"..speciellt på typ aerobicpass..haha suck
hmm..string funkade faktiskt bättre att löpa i än vad man kunde tro..
vanliga trosor skaver inte direkt på mig, men är nog så störande att de "åker in"..speciellt på typ aerobicpass..haha suck
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 19:32Newlines trosor brukar jag köpa på maxpuls, de är jag nöjd med.
Newlines trosor brukar jag köpa på maxpuls, de är jag nöjd med.
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 21:23tack för alla tips!
tack för alla tips!
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 21:23tack för alla tips!
tack för alla tips!
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 21:33Tack,
Tack,
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 21:42jag tackar också för alla tips! Det verkar som det får bli en tur till stadens sportbutiker helt enkelt. String har jag provat i min ungdom, en gång - det räckte för mig *ryys* men jag förstår nog ändå att det kanske kan vara ett alternativ till vanliga t
jag tackar också för alla tips! Det verkar som det får bli en tur till stadens sportbutiker helt enkelt. String har jag provat i min ungdom, en gång - det räckte för mig *ryys* men jag förstår nog ändå att det kanske kan vara ett alternativ till vanliga t
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 22:13Kan verkligen rekommendera My Wear´s boxer i microfiber som Ica Maxi säljer. 2st för 99:-. Har provat Crafts men tycker också att de är lite konstiga i benen och lite väl dyra.
Kan verkligen rekommendera My Wear´s boxer i microfiber som Ica Maxi säljer. 2st för 99:-. Har provat Crafts men tycker också att de är lite konstiga i benen och lite väl dyra.
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 22:14Jag köpte ett 3-pack polyamid/elastan-trosor på Lindex (görbilliga). De sitter bra (känns inte alls) blir inte varma eller svettiga. Har kört de i tvättmaskinen om och om igen. Har använt de både vinter och sommar. Funkar kanon.
Jag köpte ett 3-pack polyamid/elastan-trosor på Lindex (görbilliga). De sitter bra (känns inte alls) blir inte varma eller svettiga. Har kört de i tvättmaskinen om och om igen. Har använt de både vinter och sommar. Funkar kanon.
Quote from Christer Heinbäck on 10 May 2010, 10:41Jag använder Ullmax microboxer och tycker att du funkar bra. Billiga är de också. 🙂
www.ullmax.seVintertid har jag Craft med Windstopper. Också bra men mycket dyrare.
Jag använder Ullmax microboxer och tycker att du funkar bra. Billiga är de också. 🙂
http://www.ullmax.se
Vintertid har jag Craft med Windstopper. Också bra men mycket dyrare.