Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTrottoar vs Spåret i skogen.
You need to log in to create posts and topics.

12

Vilken skillnad...Har vant mig vid att bara springa "här hemma" på trottoarer/gångbanor..Stack iväg till Motionsanläggningen för 1:a gången i år..Det var ju SÅ mycket jobbigare ! Ibland hopplöst, o försöka ta sig fram i minst 1 dm skarsnö..du får inget fä

Åååååh om det ändå BARA vore EN dm snö kvar i mitt motionsspår...
Löpbandet höll jag på att döööö av tristess på i förrgår, men jag tycker inte om att springa på asfalt så... det fick bli inomhus-på-stället-löpning istället.

Jag gillar Ensta bättre även om jag oftast springer i Skavlöten. Skönt att höra att snön fick sig en käftsmäll igår!

Jag åker hellre skidor i Skavlöten än Ensta eftersom milspåret är så himla trevligt. Men det är väl slut på det i år. När jag springer blir det dock andra spår.

Ursäkta att jag inte svarar förrän nu,jag åkte ut till landet efter jag skrev detta..KUL ,att både Marcus o Johanna bor i närheten !!
Samt håller med Johanna fullständigt..Milspåret på Skavlöten..mmhh 🙂

Ensta är ju flackare,även om jag har närmare di

Jag har jobbat både i Täby och i Södra Roslagen så det har varit enkelt att stanna till på väg hem från jobbet. Men Ensta är det länge sen jag var i.

Jasså..det var hurtigt gjort. Södra Roslagen är stort..Var det många år sen du jobbade där ? Och du valde tydligen Skavlöten före Ensta,trots de ligger hyfsat nära varann..men jag håller med,så ja ska bara va tyst 🙂 Hur många fler har så lyxigt att ni

Ja, du säger ju själv att Skavlöten är backigare. Ska det va så ska det va.

Jaadå,håller me fullständigt..även om ja måste åka genom hela Gribbylund ,så är det värt,det..spec sista 2 km..där du har hästhagen på höger sida..osså upppå bergknallarna..tummen upp till den/dom som lagt banan 1 gång i tiden..

Bor i norra Gribbylund och när det ska springas kliver jag hellre på Skavlötens milspår före Ensta - mer backträning på köpet där! Och är man på riktigt självplågarhumör kan man ju alltid göra en kombo med korsande spår från Täby IP 😀

Har fundering på

12