Quote from Guest on 2 April 2010, 07:59Vilken skillnad...Har vant mig vid att bara springa "här hemma" på trottoarer/gångbanor..Stack iväg till Motionsanläggningen för 1:a gången i år..Det var ju SÅ mycket jobbigare ! Ibland hopplöst, o försöka ta sig fram i minst 1 dm skarsnö..du får inget fä
Vilken skillnad...Har vant mig vid att bara springa "här hemma" på trottoarer/gångbanor..Stack iväg till Motionsanläggningen för 1:a gången i år..Det var ju SÅ mycket jobbigare ! Ibland hopplöst, o försöka ta sig fram i minst 1 dm skarsnö..du får inget fä
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 08:09Åååååh om det ändå BARA vore EN dm snö kvar i mitt motionsspår...
Löpbandet höll jag på att döööö av tristess på i förrgår, men jag tycker inte om att springa på asfalt så... det fick bli inomhus-på-stället-löpning istället.
Åååååh om det ändå BARA vore EN dm snö kvar i mitt motionsspår...
Löpbandet höll jag på att döööö av tristess på i förrgår, men jag tycker inte om att springa på asfalt så... det fick bli inomhus-på-stället-löpning istället.
Quote from Jonny Persson on 2 April 2010, 08:58Jag gillar Ensta bättre även om jag oftast springer i Skavlöten. Skönt att höra att snön fick sig en käftsmäll igår!
Jag gillar Ensta bättre även om jag oftast springer i Skavlöten. Skönt att höra att snön fick sig en käftsmäll igår!
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 11:47Jag åker hellre skidor i Skavlöten än Ensta eftersom milspåret är så himla trevligt. Men det är väl slut på det i år. När jag springer blir det dock andra spår.
Jag åker hellre skidor i Skavlöten än Ensta eftersom milspåret är så himla trevligt. Men det är väl slut på det i år. När jag springer blir det dock andra spår.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 08:57Ursäkta att jag inte svarar förrän nu,jag åkte ut till landet efter jag skrev detta..KUL ,att både Marcus o Johanna bor i närheten !!
Samt håller med Johanna fullständigt..Milspåret på Skavlöten..mmhh 🙂Ensta är ju flackare,även om jag har närmare di
Ursäkta att jag inte svarar förrän nu,jag åkte ut till landet efter jag skrev detta..KUL ,att både Marcus o Johanna bor i närheten !!
Samt håller med Johanna fullständigt..Milspåret på Skavlöten..mmhh 🙂
Ensta är ju flackare,även om jag har närmare di
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 12:22Jag har jobbat både i Täby och i Södra Roslagen så det har varit enkelt att stanna till på väg hem från jobbet. Men Ensta är det länge sen jag var i.
Jag har jobbat både i Täby och i Södra Roslagen så det har varit enkelt att stanna till på väg hem från jobbet. Men Ensta är det länge sen jag var i.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 12:55Jasså..det var hurtigt gjort. Södra Roslagen är stort..Var det många år sen du jobbade där ? Och du valde tydligen Skavlöten före Ensta,trots de ligger hyfsat nära varann..men jag håller med,så ja ska bara va tyst 🙂 Hur många fler har så lyxigt att ni
Jasså..det var hurtigt gjort. Södra Roslagen är stort..Var det många år sen du jobbade där ? Och du valde tydligen Skavlöten före Ensta,trots de ligger hyfsat nära varann..men jag håller med,så ja ska bara va tyst 🙂 Hur många fler har så lyxigt att ni
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 13:18Ja, du säger ju själv att Skavlöten är backigare. Ska det va så ska det va.
Ja, du säger ju själv att Skavlöten är backigare. Ska det va så ska det va.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 13:30Jaadå,håller me fullständigt..även om ja måste åka genom hela Gribbylund ,så är det värt,det..spec sista 2 km..där du har hästhagen på höger sida..osså upppå bergknallarna..tummen upp till den/dom som lagt banan 1 gång i tiden..
Jaadå,håller me fullständigt..även om ja måste åka genom hela Gribbylund ,så är det värt,det..spec sista 2 km..där du har hästhagen på höger sida..osså upppå bergknallarna..tummen upp till den/dom som lagt banan 1 gång i tiden..
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 14:36Bor i norra Gribbylund och när det ska springas kliver jag hellre på Skavlötens milspår före Ensta - mer backträning på köpet där! Och är man på riktigt självplågarhumör kan man ju alltid göra en kombo med korsande spår från Täby IP 😀
Har fundering på
Bor i norra Gribbylund och när det ska springas kliver jag hellre på Skavlötens milspår före Ensta - mer backträning på köpet där! Och är man på riktigt självplågarhumör kan man ju alltid göra en kombo med korsande spår från Täby IP 😀
Har fundering på