Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 23:04Bra idé. Så vi inte behöver sitta på nåt sunkhak i Björkhagen.
Bra idé. Så vi inte behöver sitta på nåt sunkhak i Björkhagen.
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 00:05Vi kan ju alltid springa till Göteborg. Så kan man ta spårvagnen hem sedan.
Vi kan ju alltid springa till Göteborg. Så kan man ta spårvagnen hem sedan.
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 21:49Bra idé. Dom har uteservering så vi inte sunkar till det* för deras matgäster.
*som om vi skulle bry oss
Bra idé. Dom har uteservering så vi inte sunkar till det* för deras matgäster.
*som om vi skulle bry oss
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 10:47Då är måndagens och onsdagens after-run spikade. Kan nån ge förslag på var vi ska vara på tisdag efter Ursvik Xtreme? Det närmaste haket är pizzerian i Ör. Torftigt.
Det ironiska är att det här borde jag veta eftersom jag bor i Ursvik 🙂
Då är måndagens och onsdagens after-run spikade. Kan nån ge förslag på var vi ska vara på tisdag efter Ursvik Xtreme? Det närmaste haket är pizzerian i Ör. Torftigt.
Det ironiska är att det här borde jag veta eftersom jag bor i Ursvik 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 14:21Hemma hos dig. 😉
Hemma hos dig. 😉
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 23:48Tack för dagens runda och AfterRun. Lika härligt som vanligt. Bilder kommer i slutet av veckan.
Tack för dagens runda och AfterRun. Lika härligt som vanligt. Bilder kommer i slutet av veckan.
Quote from Funbeat user on 19 June 2013, 16:11Kvällens after-run VAR spikad till Göteborg men dom har inte rum för oss. Så nu graviterar vi mot The Picts Bar istället. Dom har enligt egen utsaga sk. "öl" där, vilket ska gå att dricka om man är extremt törstig. Påstås det. Av vissa. Vi får väl utreda
Kvällens after-run VAR spikad till Göteborg men dom har inte rum för oss. Så nu graviterar vi mot The Picts Bar istället. Dom har enligt egen utsaga sk. "öl" där, vilket ska gå att dricka om man är extremt törstig. Påstås det. Av vissa. Vi får väl utreda
Quote from Funbeat user on 19 June 2013, 23:15The Pict Bar var klart godkänd. Synd bara att jag missade deras Stenstrand Sommar Ale på fat.
Tack för en trevlig löptur, förresten!
The Pict Bar var klart godkänd. Synd bara att jag missade deras Stenstrand Sommar Ale på fat.
Tack för en trevlig löptur, förresten!