Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 11:44Då handlar det kanske för din del mer om att sulan torkar ihop men det går ju att bra att springa även i skor som inte har perfekt stötdämpning. Som det pratas om i denna tråd är det ju inte helt nödvändigt med ultradämpande sulor. Många av lättviktsskorn
Då handlar det kanske för din del mer om att sulan torkar ihop men det går ju att bra att springa även i skor som inte har perfekt stötdämpning. Som det pratas om i denna tråd är det ju inte helt nödvändigt med ultradämpande sulor. Många av lättviktsskorn
Quote from Urban Nilsson on 26 May 2009, 12:36Jag är nu uppe i 300 mil i ett par skor som ska hålla 80. Det handlar mest om hur man springer. Dundrar man i hälen först behövs mer avancerad dämpning i skon för att inte skapa skador i knä och höft. Den har ett rätt kort bästföredatum. Springer man lite
Jag är nu uppe i 300 mil i ett par skor som ska hålla 80. Det handlar mest om hur man springer. Dundrar man i hälen först behövs mer avancerad dämpning i skon för att inte skapa skador i knä och höft. Den har ett rätt kort bästföredatum. Springer man lite
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 13:35Behöver dock inte nödvändigtvis vara sant 😛
Jag är sne i kroppen vilket gör att jag drar i en fot tidigare och även vrider fötterna konstigt. Detta gör att jag trots landar på framfoten sliter väldigt bra på mina skor. Skor brukar inte hålla över 600-70
Behöver dock inte nödvändigtvis vara sant 😛
Jag är sne i kroppen vilket gör att jag drar i en fot tidigare och även vrider fötterna konstigt. Detta gör att jag trots landar på framfoten sliter väldigt bra på mina skor. Skor brukar inte hålla över 600-70
Quote from Urban Nilsson on 26 May 2009, 20:15Karl: Sluta dansa 😀
Karl: Sluta dansa 😀
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 21:02De e som med gamla bilar...ny motor å dom pinnar på några tusingar mil till...
Jag kör fotbäddar å inte dom där utprovade exclusiva utan dom där typ lågpris som man säger inte har någon stötupptagning alls utan att det bara är humbug typ. För mig funkar d
De e som med gamla bilar...ny motor å dom pinnar på några tusingar mil till...
Jag kör fotbäddar å inte dom där utprovade exclusiva utan dom där typ lågpris som man säger inte har någon stötupptagning alls utan att det bara är humbug typ. För mig funkar d
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 10:48Daniel: Haha dansa är nog inte min grej. Men du kan få en svängom på lördagkväll om du kommer på festen om du vill? 😛 Dock så lovar jag intte några vackra dans-steg då jag förhoppningsvis har sprungit mig halvfördärvad =)
Daniel: Haha dansa är nog inte min grej. Men du kan få en svängom på lördagkväll om du kommer på festen om du vill? 😛 Dock så lovar jag intte några vackra dans-steg då jag förhoppningsvis har sprungit mig halvfördärvad =)