Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 16:39Tack för era förslag. Jag tror att det bästa för mig att sänka mina krav på mig själv att öka rundorna och att pressa tider. Så idag tog jag bara ett enkelt 20-minuters varv i inget tempo alls och det kändes ganska ok.
Edit: helt obegripligt inlägg. Jag
Tack för era förslag. Jag tror att det bästa för mig att sänka mina krav på mig själv att öka rundorna och att pressa tider. Så idag tog jag bara ett enkelt 20-minuters varv i inget tempo alls och det kändes ganska ok.
Edit: helt obegripligt inlägg. Jag
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 22:01Åh jag känner EXAKT lika dant, blir trött väääldigt fort, kroppen känns trött men jag är absolut inte flåsig. extremt störande!
Åh jag känner EXAKT lika dant, blir trött väääldigt fort, kroppen känns trött men jag är absolut inte flåsig. extremt störande!
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 22:51Vila! Eller käka ordentligt. Dem gångerna mina ben har vart så där fruktansvärt lätta då har jag käka kaloririk mat. Tex smörgåstårta. Haha. För mig ha det funkat jättebra!
Vila! Eller käka ordentligt. Dem gångerna mina ben har vart så där fruktansvärt lätta då har jag käka kaloririk mat. Tex smörgåstårta. Haha. För mig ha det funkat jättebra!
Quote from Elias Engqvist on 9 April 2012, 09:55Skit i benen och spring några snabba intervaller!
Skit i benen och spring några snabba intervaller!