Quote from Guest on 11 August 2011, 15:59Hej hej
Jag ska på semester till Side , Turkiet. Nu undrar jag naturligtvis om det är någon som har varit där före mig och testat terrängen? Backar, Kupering osv osv..Mvh Andy
Hej hej
Jag ska på semester till Side , Turkiet. Nu undrar jag naturligtvis om det är någon som har varit där före mig och testat terrängen? Backar, Kupering osv osv..
Mvh Andy
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 16:09Jag sprang på stranden. Det går ett promenadstråk ovan stranden, som är bra att springa, dock inte kuperat. Gör en avstickare på lämpliga gator upp från stranden, så får du lite backar också.
Jag sprang på stranden. Det går ett promenadstråk ovan stranden, som är bra att springa, dock inte kuperat. Gör en avstickare på lämpliga gator upp från stranden, så får du lite backar också.
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 16:43Jag var där i mitten av juli och passade på att ta en runda i morgonvärmen. Strandpromenaden är jättebra att springa på. Sen går det ju givetvis att fortsätta in i gamla stan och spring på gatorna där. Då blir det ju lite mer kuperat. 🙂
Trevlig resa!!
Jag var där i mitten av juli och passade på att ta en runda i morgonvärmen. Strandpromenaden är jättebra att springa på. Sen går det ju givetvis att fortsätta in i gamla stan och spring på gatorna där. Då blir det ju lite mer kuperat. 🙂
Trevlig resa!!
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 17:02Som tidigare talare rekommenderar jag stranden, på morgonen i alla fall.
Som tidigare talare rekommenderar jag stranden, på morgonen i alla fall.
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 21:49Perfekt, skall dit v.36 så då blir det stranden då alltså.
Perfekt, skall dit v.36 så då blir det stranden då alltså.
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 08:17Jag satt och tittade på google maps igår (åker dit på mån) och hittade något som såg ut som en 1km "rundbana" ovanför stranden. Någon som provat den?
Tänkte att den kunde vara smidig för att låta lokalsinnet vila. Sen va det ju nära till stranden för ett
Jag satt och tittade på google maps igår (åker dit på mån) och hittade något som såg ut som en 1km "rundbana" ovanför stranden. Någon som provat den?
Tänkte att den kunde vara smidig för att låta lokalsinnet vila. Sen va det ju nära till stranden för ett
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 10:41Jag åker till Side 31/8 och tar mer än gärna emot tips om löprundor, gärna med utgångspunkt i närheten av sungarden side resort....
Jag åker till Side 31/8 och tar mer än gärna emot tips om löprundor, gärna med utgångspunkt i närheten av sungarden side resort....
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 10:51Upptäckte jag något bra springstråk när jag var där så skriver jag här! =P
Upptäckte jag något bra springstråk när jag var där så skriver jag här! =P
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 10:55Sen så är det verkligen att rekommendera att springa rätt så tidigt på morgonen. När jag var där så passade jag på att springa runt 7-tiden. Då var det "bara" 28 grader i solen 😀
Sen så är det verkligen att rekommendera att springa rätt så tidigt på morgonen. När jag var där så passade jag på att springa runt 7-tiden. Då var det "bara" 28 grader i solen 😀
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 14:55Fredrik: låter smart. Räcker det att sticka ut vid 7 eller vill man vara tillbaka vid den tiden?
Fredrik: låter smart. Räcker det att sticka ut vid 7 eller vill man vara tillbaka vid den tiden?