Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 15:40Jag åker ner imorgon. Det lär bli tidiga morgonpass. Hittade den här lilla rundan;
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=463742
Jag åker ner imorgon. Det lär bli tidiga morgonpass. Hittade den här lilla rundan;
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 15:42Jag tyckte det funkade bra att sticka ut runt den tiden. Luften kändes väldigt fräsch då trots värmen. 🙂
Jag tyckte det funkade bra att sticka ut runt den tiden. Luften kändes väldigt fräsch då trots värmen. 🙂
Quote from Christina Widén on 12 August 2011, 17:46Den rundan kan jag rekommendera Anders, var inte alls dumt att springa längs strandpromenaden:-) Jag var där förra sommaren, sprang tidigt på morgonen för det var jättevarmt!
Den rundan kan jag rekommendera Anders, var inte alls dumt att springa längs strandpromenaden:-) Jag var där förra sommaren, sprang tidigt på morgonen för det var jättevarmt!
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 18:53Jag ska också till Side, i september, hoppas bara mina benhinnor hinner läka ordentligt så man kan ta sig lite morgonturer längs stranden 🙂
Jag ska också till Side, i september, hoppas bara mina benhinnor hinner läka ordentligt så man kan ta sig lite morgonturer längs stranden 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 22:23Den rundan såg trevlig ut. Kanske satsar på den på tis eller onsdag! =)
Den rundan såg trevlig ut. Kanske satsar på den på tis eller onsdag! =)