Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 20:31Det fanns nån tråd förra året om detta, där nån som jobbade med funktionskläder berättade att sköljmedlet påverkade fibrerna så att fukttransporten minskade eller nåt sånt - i alla fall var det en fullt rimligt förklaring
Det fanns nån tråd förra året om detta, där nån som jobbade med funktionskläder berättade att sköljmedlet påverkade fibrerna så att fukttransporten minskade eller nåt sånt - i alla fall var det en fullt rimligt förklaring
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 21:38Jag kör allt i 60 m sköljmedel. Har inte märkt skillnad mot att inte köra utan sköljmedel. Jag har bara syntet.
Jag kör allt i 60 m sköljmedel. Har inte märkt skillnad mot att inte köra utan sköljmedel. Jag har bara syntet.
Quote from Catharina Brattlin on 8 January 2010, 22:39Jag ska berätta en hemlighet.
De sista tre gångerna har mina träningskläder, oavsiktligt, sköljts med sköljmedel. Detta för att tvätthögarna har varit ett virrvarr med barnkläder och mina träningskläder. Jag brukar vara noga med att sortera men nu har de
Jag ska berätta en hemlighet.
De sista tre gångerna har mina träningskläder, oavsiktligt, sköljts med sköljmedel. Detta för att tvätthögarna har varit ett virrvarr med barnkläder och mina träningskläder. Jag brukar vara noga med att sortera men nu har de
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 22:57Ny tycker jag att du ser yngre ut Sylvia....kan det ha att göra med tvätten av funktionskläderna?????
Ny tycker jag att du ser yngre ut Sylvia....kan det ha att göra med tvätten av funktionskläderna?????
Quote from Catharina Brattlin on 8 January 2010, 22:59Kjell, alla ser yngre ut i flickiga flätor och keps. Det hade även Du gjort. 😉
Det är sex månader mellan min förra avatar och denna. 🙂
Kjell, alla ser yngre ut i flickiga flätor och keps. Det hade även Du gjort. 😉
Det är sex månader mellan min förra avatar och denna. 🙂
Quote from ellen olsson on 8 January 2010, 23:03- Kläder kan inte andas.
- Ventilationsförmågan för lager 1 är normalt sett väl tilltagen.Det är vekeffekten (eng. "wicking" ) som är viktig.
http://en.wikipedia.org/wiki/Capillary_action
- Kläder kan inte andas.
- Ventilationsförmågan för lager 1 är normalt sett väl tilltagen.
Det är vekeffekten (eng. "wicking" ) som är viktig.
http://en.wikipedia.org/wiki/Capillary_action
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 23:06Tack för tipset Sylvia...naurligtvis ska jag försöka...hehe.!? Kan väl i alla fall inte bli sämre.!? Tror väl att det finns dom som kutar för att "se bättre ut" å det är väl upp till dom liksom. Kuta för att må bättre inåt är väl mera min grej...svammel,s
Tack för tipset Sylvia...naurligtvis ska jag försöka...hehe.!? Kan väl i alla fall inte bli sämre.!? Tror väl att det finns dom som kutar för att "se bättre ut" å det är väl upp till dom liksom. Kuta för att må bättre inåt är väl mera min grej...svammel,s
Quote from Catharina Brattlin on 8 January 2010, 23:12>Tror väl att det finns dom som kutar för att "se bättre ut"
Jag tillhör inte dem. Jag använder kontaktlinser, så jag ser bättre ut ändå. 😉
>Tror väl att det finns dom som kutar för att "se bättre ut"
Jag tillhör inte dem. Jag använder kontaktlinser, så jag ser bättre ut ändå. 😉
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 23:24Två-poängare....minst...hehe.!? Ny avatar i veckan å då kastar jag brillorna...bombis.
Två-poängare....minst...hehe.!? Ny avatar i veckan å då kastar jag brillorna...bombis.