Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTvätta cykelskor.
You need to log in to create posts and topics.

var väl några Colgate och några Pepsodent och en BlåVit 2007 fast Konsumvarianten skulle visst strykas ur sortimenten 2008...

kör med Helly Hansen gammal modell och dom gör skäl för namnet Smelly Hansen och luktar så jäkla illa att där finns nog inte nåt antibakteriellt utan bara bakteriellt

när det gäller skor har jag handskurat ett par Specialized som glömdes i en plastpåse efter regnig Vätternrunda såg inte så kul ut och luktade inte gott men hade bara gått 50 mil så testade i alla fall och det funkade bra

Jo, när Triclosan kom ut på marknaden skrevs det ganska mycket om att det fanns i träningskläder. Senast jag köpte cykelbyxor stor det något om "antibacteriel", men inget om vad det var för något. Jag försöker att undvika skumma substanser, luktar hellre

Silverjoner är populärt.

Jag är hyfsat säker på att mina träningskläder är fria från såna grejer. Möjligen med undantag för kuddarna i cykelbyxorna. Där kan jag tänka mig att det finns (eller snarare fanns, eftersom det garanterat försvinner i tvätten snabbt).

Rasmus : var jeg deg ville jeg ha tatt en fertilitets-prøve, etter og ha sittet og gnukket på buksepaddingen i flere år.

Leif, om jag hade varit dig hade jag lugnat ner mig lite. De flesta kvällstidningsartiklar överdriver farorna med olika saker våldsamt mycket. Och, som sagt, nåt eventuellt triklosan som funnits från början (vilket jag som sagt starkt betvivlar) försvann

Det där inlägget kanske var en mycket effektiv kontaktannons 😉

Haha, alla tjejer som gillar utmaningar har ett guldläge nu.