Quote from Guest on 23 January 2012, 15:07Är det någon som har testat att tvätta sin löparryggsäck? I tvättmaskin eller för hand? Är det ens möjligt?
Jag har en Salomon XA10+3 löparryggsäck som jag använder ganska mycket. Eftersom jag löppendlar till jobbet några dagar i veckan samt använder den
Är det någon som har testat att tvätta sin löparryggsäck? I tvättmaskin eller för hand? Är det ens möjligt?
Jag har en Salomon XA10+3 löparryggsäck som jag använder ganska mycket. Eftersom jag löppendlar till jobbet några dagar i veckan samt använder den
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 15:17Slängde min i en tvättpåse modell större och körde på syntetprogram i 40C.
Slängde min i en tvättpåse modell större och körde på syntetprogram i 40C.
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 15:18Jag har lagt ryggsäckar som jag använt på vandringar i badkaret och låtit dem ligga där över natten. Kommer inte ihåg om jag använde nåt medel eller inte.
Att det blev badkaret handlade om storleken.
Jag har lagt ryggsäckar som jag använt på vandringar i badkaret och låtit dem ligga där över natten. Kommer inte ihåg om jag använde nåt medel eller inte.
Att det blev badkaret handlade om storleken.
Quote from Jonny Persson on 23 January 2012, 15:27Jag har tvättat mina löparryggor många gånger. Jag fäster alla lösa remmar och sen in med dom i maskinen. Dom blir som nya! 🙂
Jag har tvättat mina löparryggor många gånger. Jag fäster alla lösa remmar och sen in med dom i maskinen. Dom blir som nya! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 15:27Jag har tvättat både min och frugans XA10 flera gånger i lag med övriga träningskläder. Jag har inte sett några skavanker efteråt utan de är som nya varje gång. 🙂
Jag har tvättat både min och frugans XA10 flera gånger i lag med övriga träningskläder. Jag har inte sett några skavanker efteråt utan de är som nya varje gång. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 15:28Jag brukar bara dunka in den i tvättmaskinen tillsammans med andra skabbiga träningskläder (om de också behöver tvättas) på 40 grader eller handtvätt. Sköljmedel brukar jag stoppa i också för att få lite mjukare känsla i kläder och ryggsäck.
Brukar även k
Jag brukar bara dunka in den i tvättmaskinen tillsammans med andra skabbiga träningskläder (om de också behöver tvättas) på 40 grader eller handtvätt. Sköljmedel brukar jag stoppa i också för att få lite mjukare känsla i kläder och ryggsäck.
Brukar även k
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 15:28MIn adidas löparrygga åker i tvätten med kläderna varje gång den använts.
130 mil är den reggad men jag tror att den gått minst dubbel långt och säkert tvättas 150 ggr. Nema problema!
MIn adidas löparrygga åker i tvätten med kläderna varje gång den använts.
130 mil är den reggad men jag tror att den gått minst dubbel långt och säkert tvättas 150 ggr. Nema problema!
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 15:29Bra utdelning på 1 minut! 🙂
Bra utdelning på 1 minut! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 15:38Jag handtvättar mina löparryggor ofta. Om det är plusgrader så får de dropptorka ute på altanen, annars hänger jag dem i duschen och ignorerar invändningar från övriga familjemedlemmar.
Jag handtvättar mina löparryggor ofta. Om det är plusgrader så får de dropptorka ute på altanen, annars hänger jag dem i duschen och ignorerar invändningar från övriga familjemedlemmar.
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 16:04Tvättpåse + 40-graders syntetprogram. Funkar fint (t+)
Tvättpåse + 40-graders syntetprogram. Funkar fint (t+)