Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 16:08Okidoki. Den samlade expertisen här på FB verkar ju vara enig om att jag lugnt kan dunka in ryggan i maskinen! Slut på svettluktande ryggsäck får vi hoppas då.
(Nu blir nog dom där hemma glada... :-))
Okidoki. Den samlade expertisen här på FB verkar ju vara enig om att jag lugnt kan dunka in ryggan i maskinen! Slut på svettluktande ryggsäck får vi hoppas då.
(Nu blir nog dom där hemma glada... :-))
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 20:18Rätta mig nu om jag har fel, men jag tror inte att sköljmedel är att rekommendera på tyg som förväntas vara vattenmotståndigt.
Rätta mig nu om jag har fel, men jag tror inte att sköljmedel är att rekommendera på tyg som förväntas vara vattenmotståndigt.
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 21:13Sköljmedel minskar "genomsläppligheten" i funktionskläder och bör därför undvikas. Är en "sanning" jag fått mig till livs i många outdooraffärer. Lever enligt den devisen sedan länge.
Vandringskläder och slikt som behöver vara vattenavstötande får sig
Sköljmedel minskar "genomsläppligheten" i funktionskläder och bör därför undvikas. Är en "sanning" jag fått mig till livs i många outdooraffärer. Lever enligt den devisen sedan länge.
Vandringskläder och slikt som behöver vara vattenavstötande får sig
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 08:37Jag duschar med min löpryggsäck på när den blivit alltför illaluktande/stel av intorkad svett. Om man öppnar upp den fylls den med vatten och man kan köra tåhävningar med extra vikt samtidigt som man tvättar både sig själv och ryggsäcken..snacka om optima
Jag duschar med min löpryggsäck på när den blivit alltför illaluktande/stel av intorkad svett. Om man öppnar upp den fylls den med vatten och man kan köra tåhävningar med extra vikt samtidigt som man tvättar både sig själv och ryggsäcken..snacka om optima