Quote from Guest on 8 September 2012, 20:30Hur tvättar man en vit styrlinda? Vilket medel är bra och hur gör ni`?
Hur tvättar man en vit styrlinda? Vilket medel är bra och hur gör ni`?
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 20:40Tandkräm för vitare tänder
Tandkräm för vitare tänder
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 20:40Vanligt diskmedel borde fungera..
Vanligt diskmedel borde fungera..
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 20:46Inte bara "borde" fungera, det gör det också.
Inte bara "borde" fungera, det gör det också.
Quote from Rasmus Olsson on 8 September 2012, 20:58Byt styrlinda. Kostar 100 kronor och 10 minuter att byta. Ta ovit nästa gång (jag gör aldrig om det misstaget).
Byt styrlinda. Kostar 100 kronor och 10 minuter att byta. Ta ovit nästa gång (jag gör aldrig om det misstaget).
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 21:10Jag kan sekondera både diskmedel och att man fördelaktligen inte köper vit igen när det börjar bli dags att byta.
Jag kan sekondera både diskmedel och att man fördelaktligen inte köper vit igen när det börjar bli dags att byta.
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 21:18Svart är snyggt, tycker jag ... och praktiskt.
Svart är snyggt, tycker jag ... och praktiskt.
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 21:23då är det bara att låta bli att tvätta den vita
då är det bara att låta bli att tvätta den vita
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 21:26Tackar för tipsen! Det verkar finnas en del styrlinor att välja bland.. vad har ni för sort/märke eller hur man nu ska säga?! Något att rekomendera?
Tackar för tipsen! Det verkar finnas en del styrlinor att välja bland.. vad har ni för sort/märke eller hur man nu ska säga?! Något att rekomendera?
Quote from Rasmus Olsson on 8 September 2012, 21:26De som är tillräckligt långa. Fy fan för styrlindor som är 5 cm för korta.
De som är tillräckligt långa. Fy fan för styrlindor som är 5 cm för korta.