Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 21:30Lizard Skins
http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?avd=1&extra=&Ref=&funk=visa_artikel&artnr=LIZ00010-ORr
Lizard Skins
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 21:32Hittills har jag nog för det mesta hittat någon i någon utförsäljningskorg och stoppat undan i garderoben tills det är dags nästa gång.
Så med andra ord har det inte varit så noga för min del. Fast svart.
Hittills har jag nog för det mesta hittat någon i någon utförsäljningskorg och stoppat undan i garderoben tills det är dags nästa gång.
Så med andra ord har det inte varit så noga för min del. Fast svart.
Quote from ellen olsson on 8 September 2012, 22:17Jag gör som min namne. Numera försöker jag att ha några identiska uppsättningar. Det underlättar om man behöver byta linda på bara ena halvan.
Jag gör som min namne. Numera försöker jag att ha några identiska uppsättningar. Det underlättar om man behöver byta linda på bara ena halvan.
Quote from Rasmus Olsson on 8 September 2012, 22:19Som att köpa strumpor. Köp likadana i mångpack, så kan du kombinera höger och höger i oändlighet när ena går sönder.
Som att köpa strumpor. Köp likadana i mångpack, så kan du kombinera höger och höger i oändlighet när ena går sönder.
Quote from ellen olsson on 8 September 2012, 22:20...för att inte tala om när ena försvinner i tvätten! Det brukar vara betydligt vanligare än att de går sönder...
...för att inte tala om när ena försvinner i tvätten! Det brukar vara betydligt vanligare än att de går sönder...
Quote from Rasmus Olsson on 8 September 2012, 22:22Obs! Detta är inget skämt, det är fullt allvar: det har aldrig hänt mig att en strumpa försvunnit i tvätten.
Obs! Detta är inget skämt, det är fullt allvar: det har aldrig hänt mig att en strumpa försvunnit i tvätten.
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 23:23Den här fastnar inte smutsen på, helt överlägsen alla andra vita styrlindor jag prövat:
http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artnr=FIZ0095&avd=2&Ref=&artgrp=881&visa=1-32&Sort=Beskr&Visn=Std
Den här fastnar inte smutsen på, helt överlägsen alla andra vita styrlindor jag prövat:
http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artnr=FIZ0095&avd=2&Ref=&artgrp=881&visa=1-32&Sort=Beskr&Visn=Std
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 00:18Fargen på styrlinan skal harmonere med fargen på syklen. Og velge svart, fordi det er praktisk , blir bare halt fel. Så da så....
Fargen på styrlinan skal harmonere med fargen på syklen. Og velge svart, fordi det er praktisk , blir bare halt fel. Så da så....
Quote from Rasmus Olsson on 9 September 2012, 00:33För bästa estetiska resultat, bör styrlindan ha samma färg som sadeln, och då de flesta sadlar är svarta, så har ni svaret.
För bästa estetiska resultat, bör styrlindan ha samma färg som sadeln, och då de flesta sadlar är svarta, så har ni svaret.
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 08:17Tyvärr brukar det ju ibland även hamna olja på styret, efter att man har fingrat på kedjan. Då behövs någon starkare än diskmedel, som lacknafta eller liknande.
--------
Min sadel är vit, och på min Bianchi var det också vita lindor när den var ny. Nume
Tyvärr brukar det ju ibland även hamna olja på styret, efter att man har fingrat på kedjan. Då behövs någon starkare än diskmedel, som lacknafta eller liknande.
--------
Min sadel är vit, och på min Bianchi var det också vita lindor när den var ny. Nume