Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 09:39Eftersom ingen länkat hit ännu: http://www.velominati.com/the-rules/#8
😉
Eftersom ingen länkat hit ännu: http://www.velominati.com/the-rules/#8
😉
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 10:02Det här dök passande nog upp i min twitter feed igår:
"How to clean white bar tape: Step one - go to bike shop. Step two - buy black bar tape. Step three: fit black bar tape" 😉
Det här dök passande nog upp i min twitter feed igår:
"How to clean white bar tape: Step one - go to bike shop. Step two - buy black bar tape. Step three: fit black bar tape" 😉
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 15:13Jag sprayar lite med Yes Power spray, väntar några minuter och borstar sedan med en nagelborste (som jag endast använder till just detta).
Har aldrig haft problem med varken olja eller annan smuts. När jag sålde förra cykeln med original vit styrlinda t
Jag sprayar lite med Yes Power spray, väntar några minuter och borstar sedan med en nagelborste (som jag endast använder till just detta).
Har aldrig haft problem med varken olja eller annan smuts. När jag sålde förra cykeln med original vit styrlinda t
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 19:05Yes Power Spray funkar kanon, både på styrlindan och kedjan.
Yes Power Spray funkar kanon, både på styrlindan och kedjan.
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 15:45Baby wipes går att använda till nästan allt! Har t.o.m. rengjort mina ungar med dylika.
Baby wipes går att använda till nästan allt! Har t.o.m. rengjort mina ungar med dylika.
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 19:04Just att rengöra små oskyldiga och ömtåliga barnrumpor är de rätt tveksamma till. Rätt vanligt att det resulterar i utslag, eksem och allehanda hudproblem :/ Bättre att torka köksluckorna med dem.
Just att rengöra små oskyldiga och ömtåliga barnrumpor är de rätt tveksamma till. Rätt vanligt att det resulterar i utslag, eksem och allehanda hudproblem :/ Bättre att torka köksluckorna med dem.
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 19:14Min tjej hade aldrig några problem.
Min tjej hade aldrig några problem.
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 19:15Min Lilla hade inte heller några problem med dem - pga av att hennes bror hade det 😉
Min Lilla hade inte heller några problem med dem - pga av att hennes bror hade det 😉
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 09:22För att återvända till ursprungsfrågan: Tvättade min fd vita/nu oljesvarta styrlinda i går med Yes Powerspray - som nya!
För att återvända till ursprungsfrågan: Tvättade min fd vita/nu oljesvarta styrlinda i går med Yes Powerspray - som nya!
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 20:07Fredrik, vart tvättade du tjejen någonstans?
Fredrik, vart tvättade du tjejen någonstans?