Quote from Guest on 26 December 2006, 18:46Nån som har nått bra tvätt tips på hur man tvättar löpar skor?
Kanske man kan köra dom i tvättmaskinen, eller kanske dom tar skada då eller? (#)
Nån som har nått bra tvätt tips på hur man tvättar löpar skor?
Kanske man kan köra dom i tvättmaskinen, eller kanske dom tar skada då eller? (#)
Quote from Olle Hulle on 26 December 2006, 18:56invändigt eller utvändigt?
invändigt eller utvändigt?
Quote from Johan T on 26 December 2006, 20:56Ja, man kan tvätta dem i tvättmaskin. Pilla bort ev grus från sulorna och kör fintvätt 40 grader och kort centrifugering. Låt dem sedan torka rättvända, ej upp och ned, så blir de som nya.
Vissa menar att det inte är bra för skorna så jag tvättar dem inte
Ja, man kan tvätta dem i tvättmaskin. Pilla bort ev grus från sulorna och kör fintvätt 40 grader och kort centrifugering. Låt dem sedan torka rättvända, ej upp och ned, så blir de som nya.
Vissa menar att det inte är bra för skorna så jag tvättar dem inte
Quote from Funbeat user on 3 January 2007, 15:17Jag skulle inte tvätta dom om jag var som du. Stor risk att du pajjar stötdämparmatrialet!
Jag skulle inte tvätta dom om jag var som du. Stor risk att du pajjar stötdämparmatrialet!
Quote from Funbeat user on 3 January 2007, 15:29Har du inte ett par tygskor för 39:- från Åhlens så ska du INTE tvätta dem i tvättmaskin! Torka av med fuktad trasa om de blivit leriga. Skor BLIR smutsiga allt eftersom, när man tränat bra 🙂
Har du inte ett par tygskor för 39:- från Åhlens så ska du INTE tvätta dem i tvättmaskin! Torka av med fuktad trasa om de blivit leriga. Skor BLIR smutsiga allt eftersom, när man tränat bra 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 3 January 2007, 16:32*kliar mej i huvudet*
Hur var det nu.. vill man vara fin får man lida pin!!
Å fina vill vi vara..så valet är enkelt 😉
*kliar mej i huvudet*
Hur var det nu.. vill man vara fin får man lida pin!!
Å fina vill vi vara..så valet är enkelt 😉
Quote from Funbeat user on 3 January 2007, 16:35Men... men... hur gör man då då?... Slänger ni skorna när de börjar lukta illa? Jag menar springer man någorlunda mycket så blir det ju rejäl svettlukt i tyget efter ett tag och det är inte så kul att ha stående hemma i garderoben.
Men... men... hur gör man då då?... Slänger ni skorna när de börjar lukta illa? Jag menar springer man någorlunda mycket så blir det ju rejäl svettlukt i tyget efter ett tag och det är inte så kul att ha stående hemma i garderoben.
Quote from Fredrik Närenfors on 3 January 2007, 16:44Ingen av mina träningsskor luktar svett.
Jag tror att det beror på att jag inte använder bomullssockar utan enbart funktionsmaterial.
Ingen av mina träningsskor luktar svett.
Jag tror att det beror på att jag inte använder bomullssockar utan enbart funktionsmaterial.
Quote from Funbeat user on 3 January 2007, 16:52> Ingen av mina träningsskor luktar svett.
> Jag tror att det beror på att jag inte använder bomullssockar utan enbart funktionsmaterial.Kanske att det kan ha lite betydelse. Tror nog att det också har stor betydelse var och i vilket sammanhang man anvä
> Ingen av mina träningsskor luktar svett.
> Jag tror att det beror på att jag inte använder bomullssockar utan enbart funktionsmaterial.
Kanske att det kan ha lite betydelse. Tror nog att det också har stor betydelse var och i vilket sammanhang man anvä
Quote from Lotta W on 3 January 2007, 18:28Silva, det är därför man har finskor (dvs tävlingsskor). När man är ute i skogen spelar det inte så stor roll hur de ser ut... 😀
Silva, det är därför man har finskor (dvs tävlingsskor). När man är ute i skogen spelar det inte så stor roll hur de ser ut... 😀