Quote from Guest on 10 March 2010, 18:57Idag fick jag följande mejl. Jag har förkortat det lite.
"Hej,
Från den 6 april och 10 veckor framåt kommer ett program som heter ”Sverige springer” att visas i TV4 Sport på tisdagar kl. 21.30.
Det filmteam som jobbar med att producera programmet kommer
Idag fick jag följande mejl. Jag har förkortat det lite.
"Hej,
Från den 6 april och 10 veckor framåt kommer ett program som heter ”Sverige springer” att visas i TV4 Sport på tisdagar kl. 21.30.
Det filmteam som jobbar med att producera programmet kommer
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 19:07Så nu är frågan om man ska hålla sig i utkanten på alla pass eller satsa på att bli upptäckt. (H)
Så nu är frågan om man ska hålla sig i utkanten på alla pass eller satsa på att bli upptäckt. (H)
Quote from Mari Johansson on 10 March 2010, 19:56Det var som.... Känner TV4 till att det finns annat att visa än fotboll..???
Det var som.... Känner TV4 till att det finns annat att visa än fotboll..???
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 20:54Det va ju som attan. Satsa på rampljuset!
Stefan: De sände triathlon för inte så länge sen men det va nog bara nån slags tur att det blev så för kvällens tablå består av samma skit som vanligt: V64, Fiskedrag, Extremfiske, På liv och död och Steven Seaga
Det va ju som attan. Satsa på rampljuset!
Stefan: De sände triathlon för inte så länge sen men det va nog bara nån slags tur att det blev så för kvällens tablå består av samma skit som vanligt: V64, Fiskedrag, Extremfiske, På liv och död och Steven Seaga
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 21:00orienteringsVM visades på tv4 sport...
orienteringsVM visades på tv4 sport...
Quote from ellen olsson on 10 March 2010, 21:06De har visat Touching the Void ett par gånger också men normalt sett visar de väl inget av värde?
De har visat Touching the Void ett par gånger också men normalt sett visar de väl inget av värde?
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 07:27De kan till och med visa friidrott ibland. Nu på fredag till söndag, t ex.
De kan till och med visa friidrott ibland. Nu på fredag till söndag, t ex.
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 08:08...och snart blir det riktigt högkvalitativ underhållning i denna kanal eftersom mitt kära Degerfors klättrat upp i Superettan där de kommer att förgylla utvalda matchsändningar med riktig bruksfotboll! 😀
...och snart blir det riktigt högkvalitativ underhållning i denna kanal eftersom mitt kära Degerfors klättrat upp i Superettan där de kommer att förgylla utvalda matchsändningar med riktig bruksfotboll! 😀
Quote from Mari Johansson on 11 March 2010, 09:07Fast jag skall i ärlighetens namn säga att det är inte bara TV4 som är totalt fotbollsfixerade...
Fast jag skall i ärlighetens namn säga att det är inte bara TV4 som är totalt fotbollsfixerade...
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 09:25Jag noterade ordningen på inslagen i en sändning av Sportspegeln förra sommaren:
1. mutskandal
2. fotboll
3. damfotboll
4. handboll
5. speedway
6. cykling
7. politik
8. engelsk fotboll
9. italiensk fotboll
10. spansk fotboll
11. fotboll, superettan
12. f
Jag noterade ordningen på inslagen i en sändning av Sportspegeln förra sommaren:
1. mutskandal
2. fotboll
3. damfotboll
4. handboll
5. speedway
6. cykling
7. politik
8. engelsk fotboll
9. italiensk fotboll
10. spansk fotboll
11. fotboll, superettan
12. f