Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 10:37TV4 sport har även visat från Göteborgsvarvet. 🙂
Men jag håller med om att det är alldeles för mycket fotboll förutom all poker...
TV4 sport har även visat från Göteborgsvarvet. 🙂
Men jag håller med om att det är alldeles för mycket fotboll förutom all poker...
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 10:45Ta bort damfotbollen och mutskandalen mot triathlon och simning så får du en perfekt kanal för mig 😉
Ta bort damfotbollen och mutskandalen mot triathlon och simning så får du en perfekt kanal för mig 😉
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 23:28Fotboll är världens största sport.
Fotboll är världens största sport.
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 23:29Poker, däremot, är inte sport.
Poker, däremot, är inte sport.
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 07:49Jag tycker helt klart att TV4 sport är den bästa sport kanalen, visst dom sänder mycket fotboll men dom visar innebandy, handboll, UFC, friidrott, fiske, jakt, skidor mm mm. Ganska stort utbud sen fattar jag att gillar man inte fotboll så kanske inte fred
Jag tycker helt klart att TV4 sport är den bästa sport kanalen, visst dom sänder mycket fotboll men dom visar innebandy, handboll, UFC, friidrott, fiske, jakt, skidor mm mm. Ganska stort utbud sen fattar jag att gillar man inte fotboll så kanske inte fred
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 08:57ESPN America är väl den enda som är fotbtollsfri, nu börjar ju baseballsäsongen snart (och March Madness närmar sig sitt slut så man slipper all basket)
ESPN America är väl den enda som är fotbtollsfri, nu börjar ju baseballsäsongen snart (och March Madness närmar sig sitt slut så man slipper all basket)
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 09:05Just nu på TV4 Sport: ser bra ut för Emma Green.
Just nu på TV4 Sport: ser bra ut för Emma Green.
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 11:31Fyran sänder ju också rätt tungt från Sthlm Marathon. Men för sport på TV finns egentligen bara SVT. Oavsett vilken idrott man tänker sig. De är i en klass för sig.
Fyran sänder ju också rätt tungt från Sthlm Marathon. Men för sport på TV finns egentligen bara SVT. Oavsett vilken idrott man tänker sig. De är i en klass för sig.
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 13:26De var även och filmade vid den senaste Team Stockholm Marathon träningen i söndags.
http://blog.noll.se/2010/03/tsm-fartlek-med-tv4.html
De var även och filmade vid den senaste Team Stockholm Marathon träningen i söndags.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 19:29"Sverige springer" premiär imorgon 21.30 på TV4 Sport!
http://www.runnersworld.se/blogs/springtimetravel/sverige-springer-premiar-imorgon-21-30.htm
Och om ni undrar vilken löparstjärna som intervjuas på bild nr 2 så är det ingen annan än undertecknad :-
"Sverige springer" premiär imorgon 21.30 på TV4 Sport!
http://www.runnersworld.se/blogs/springtimetravel/sverige-springer-premiar-imorgon-21-30.htm
Och om ni undrar vilken löparstjärna som intervjuas på bild nr 2 så är det ingen annan än undertecknad :-