Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelUltegra 6600
You need to log in to create posts and topics.

Ja, en del gillar Canyons reklam i Tour.

Jag förstår inte detta käbblande, det är väl bra att det finns olika märken att välja mellan. Det borde inte ligga någon prestige i vilken prylar man cyklar omkring med, det är ju ändå först i mål som gäller om man snackar verklig cykelprestige. Om fler k

Komiskt att Nicke Lilltroll har ändrat sitt inlägg från STI till Ergopower.

Jag föredrar att man inte kan ändra på gjorda inlägg om ytterligare inlägg hunnit göras.

>David; Ändrade så att även du skulle förstå...

Eftersom du själv nästan aldrig ger några raka svar så trodde jag att du ändå skull fatta men jag hade visst fel!

Eller är du bara putt för att Campa, mig veterligen, inte var först med integrerade broms/

Jag vet att du ofta har fel men det vet kanske inte alla andra.
Det verkar vara symtomatiskt för vissa att ändra inlägg utan att kommentera det. Då blir det väldigt svårt att följa tråden.

Varför skulle jag ha problem med det?
Jag gillar att Campagnolo f

En liten fråga från en nybörjare, "OM" nu vissa delar t.ex. Shimanos växel/broms handtag är sämre, går det då att köra med ett Campa handtag?
Under föruttsättning att det är 10delat då förstås, eller skiljer det i utväxlingen i handtaget kontra växelförar

shimano är inte sämre, det är bara frågan om tycke och smak.

Dura Ace och Ultegra håller längre än vad de flesta orkar cykla

Måste du använda tumspetsen för att trycka? Det behöver inte jag och jag är inget motoriskt underverk, snarare tvärtom - 100% kylskåp.

Fräck vinkel på styret.