Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 22:05MOntBell finns inte i Sverige än, funderar att ta in ett gäng till butiken. OMM har jag bara lite kvar av.. Annars är det att beställa från utlandet som gäller!
MOntBell finns inte i Sverige än, funderar att ta in ett gäng till butiken. OMM har jag bara lite kvar av.. Annars är det att beställa från utlandet som gäller!
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 22:31Jag har Newline Windpack, billig och lätt att få tag på. Skulle inte vara beredd att krångla för att spara 40 gram.
Jag har Newline Windpack, billig och lätt att få tag på. Skulle inte vara beredd att krångla för att spara 40 gram.
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 22:55Newline Windpack. Fantastiskt plagg.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151143158346645&set=pb.622541644.-2207520000.1364161989&type=3&theater
Newline Windpack. Fantastiskt plagg.
Min nya löparjacka och två äpplen. 94 gram! Älskar den!
Publicerat av Peter Nilsson Onsdag 21 november 2012
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 06:50Jag har också Newline Windpack, tycker dock att den kan bli ganska "fladdrig" om det blåser och så har den gått sönder på ett par ställen. Väljer den emellanåt för den lysande gula färgens skull, om jag löper eller cyklar det jag behöver synas extra bra.
Jag har också Newline Windpack, tycker dock att den kan bli ganska "fladdrig" om det blåser och så har den gått sönder på ett par ställen. Väljer den emellanåt för den lysande gula färgens skull, om jag löper eller cyklar det jag behöver synas extra bra.
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 07:25Jag har både en sådan där som Peter visar ovan, som blir en boll, och en tunn från Salomom, som tyvärr inte verkar finnas längre. Gillar Salomons bättre för den har en ficka.
Jag gillar inte jackor som helt saknar ficka. 🙁
Jag har både en sådan där som Peter visar ovan, som blir en boll, och en tunn från Salomom, som tyvärr inte verkar finnas längre. Gillar Salomons bättre för den har en ficka.
Jag gillar inte jackor som helt saknar ficka. 🙁
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 09:11Om man är ute efter en jacka som man bara har på sig på del av löpturen och som går att ta av sig och knöla ihop till en väldigt liten volym (typ Newlines som jag gillar). Vad har man då för användning av fickor? Stoppar man saker i dem så försvinner delv
Om man är ute efter en jacka som man bara har på sig på del av löpturen och som går att ta av sig och knöla ihop till en väldigt liten volym (typ Newlines som jag gillar). Vad har man då för användning av fickor? Stoppar man saker i dem så försvinner delv
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 09:23Peak Performance fick stå för min löparjacka. Tunn som attan och parerar vind alldeles utmärkt.
Kolla deras sortiment. Ligger dock rätt högt prismässigt.
Peak Performance fick stå för min löparjacka. Tunn som attan och parerar vind alldeles utmärkt.
Kolla deras sortiment. Ligger dock rätt högt prismässigt.
Quote from Elias Engqvist on 25 March 2013, 09:25En ficka på en sån jacka kan användas för att lägga själva jackan i. Jag skojar inte nu(!) utan man vänder helt enkelt fickan utochin och knölar in resten och drar igen blixtlåset om det finns nåt. Voila. En boll!
En ficka på en sån jacka kan användas för att lägga själva jackan i. Jag skojar inte nu(!) utan man vänder helt enkelt fickan utochin och knölar in resten och drar igen blixtlåset om det finns nåt. Voila. En boll!
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 09:55Det förstås. Newline har en liten knappt märkbar "påse" fastsydd på insidan för detta (se Peters bild för hoppackade resultatet).
Det förstås. Newline har en liten knappt märkbar "påse" fastsydd på insidan för detta (se Peters bild för hoppackade resultatet).
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 10:18Ah, jag använder inte min jacka så utan har jag tagit på den så är den på. Har ingenstans att stoppa bollen om jackan är avtagen.
Ah, jag använder inte min jacka så utan har jag tagit på den så är den på. Har ingenstans att stoppa bollen om jackan är avtagen.