Quote from Guest on 25 February 2011, 17:14Hej!
Kan någon tipsa om ett par skor som är:
- relativt lätta
- med pronationsstöd
- lite dämpning
- bred framdelJag varvar med att springa med den tunga, megadämpade Asics Kayanon (bred framfot) samt den ultralätta Saucony Grid Fastwitch 4 (ganska
Hej!
Kan någon tipsa om ett par skor som är:
- relativt lätta
- med pronationsstöd
- lite dämpning
- bred framdel
Jag varvar med att springa med den tunga, megadämpade Asics Kayanon (bred framfot) samt den ultralätta Saucony Grid Fastwitch 4 (ganska
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 17:24mina 5-cent. Hitta en lätt sko som passar din framfot. Strunta i pronationsstödet (såga mig gärna, men detta är min åsikt).
Jag har dålig koll på vilka skor som är breda/smala (jag går endast på hur de känns på foten och jag vet inte så noga om jag har b
mina 5-cent. Hitta en lätt sko som passar din framfot. Strunta i pronationsstödet (såga mig gärna, men detta är min åsikt).
Jag har dålig koll på vilka skor som är breda/smala (jag går endast på hur de känns på foten och jag vet inte så noga om jag har b
Quote from Lars Mörrby on 25 February 2011, 19:20Jag har breda fötter, och trivs bäst i Vibram Fivefingers.
Varvar med ASICS DS Trainer som funkar, men då måste man gå upp i storlek.
Jag har breda fötter, och trivs bäst i Vibram Fivefingers.
Varvar med ASICS DS Trainer som funkar, men då måste man gå upp i storlek.
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 20:41DS Racer är "lätt" har pronationsstöd och är ganska bred i framfoten.
DS Racer är "lätt" har pronationsstöd och är ganska bred i framfoten.
Quote from Elias Engqvist on 25 February 2011, 21:41Saucony Kinvara - lätt och ganska bred framtill också - mycket skön!
Har även mkt lite skillnad i tjocklek mellan häl o framfot
Saucony Kinvara - lätt och ganska bred framtill också - mycket skön!
Har även mkt lite skillnad i tjocklek mellan häl o framfot
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 21:48Jag vet inte om jag tycker att Kinvara är särskilt breda men de här fantastiska att springa i, lätta och snabba och när jag testade mina på Runners store så pronerade jag lite mycket/lite som i ett par skor med pronationsstöd. Mina New Balance 905:or är d
Jag vet inte om jag tycker att Kinvara är särskilt breda men de här fantastiska att springa i, lätta och snabba och när jag testade mina på Runners store så pronerade jag lite mycket/lite som i ett par skor med pronationsstöd. Mina New Balance 905:or är d
Quote from Lars Mörrby on 25 February 2011, 21:56Kolla denna:
http://vimeo.com/12451532
Kolla denna:
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 21:58Inov8 har rätt många bra lätta skor
(använder själv 212 sedan några år tillbaka - underbar sko med grymt bra fäste)
Inov8 har rätt många bra lätta skor
(använder själv 212 sedan några år tillbaka - underbar sko med grymt bra fäste)
Quote from Elias Engqvist on 25 February 2011, 22:32Inov8 är väl kända för att vara smala?
Inov8 är väl kända för att vara smala?
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 22:59Mina Kinwara väger runt 220g, de är bra skor, jag gillar att de har ganska mjuk hälkappa. De är inte direkt smala, men inte heller breda tycker jag.
Mina Kinwara väger runt 220g, de är bra skor, jag gillar att de har ganska mjuk hälkappa. De är inte direkt smala, men inte heller breda tycker jag.