Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 02:00Vad kul att ni är intresserade!
From nästa vecka kommer ni kunna hitta information på vår hemsida. Adressen kommer meddelas på bloggen som ni hittar här:jattelangt.blogspot.com
Vi ser fram emot att springa Jättelångt med er!
Jonas
Vad kul att ni är intresserade!
From nästa vecka kommer ni kunna hitta information på vår hemsida. Adressen kommer meddelas på bloggen som ni hittar här:
jattelangt.blogspot.com
Vi ser fram emot att springa Jättelångt med er!
Jonas
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 09:06Jag fick just det här beskedet över mail:
Jo, loppet kommer att gå den 13:e juni med start kl 11 i Grisslehamn. Med målgång i Norrtälje. Efter 68 km.
Loppet heter Jättelångt och mer information och inbjudan kommer att släppas på www.jattelangt.se under
Jag fick just det här beskedet över mail:
Jo, loppet kommer att gå den 13:e juni med start kl 11 i Grisslehamn. Med målgång i Norrtälje. Efter 68 km.
Loppet heter Jättelångt och mer information och inbjudan kommer att släppas på http://www.jattelangt.se under
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 12:29Då finns det nog tillräcklig info för att lägga in tävligen i kalendern.
Vidare diskussioner kan vi ta på:http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=437489
Då finns det nog tillräcklig info för att lägga in tävligen i kalendern.
Vidare diskussioner kan vi ta på:
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 13:04OK jag har lite frågor redan nu:
-Hur många korvmojjar alt. McDonalds passerar vi på vägen?
-Hur många T-banestationer?
-Vätskestationer, är det var fjärde km eller blir det så långt som fem km mellan dom?
-Biltransport, vem kör min bil från starten till
OK jag har lite frågor redan nu:
-Hur många korvmojjar alt. McDonalds passerar vi på vägen?
-Hur många T-banestationer?
-Vätskestationer, är det var fjärde km eller blir det så långt som fem km mellan dom?
-Biltransport, vem kör min bil från starten till
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 13:32Peter - en sak kan jag i alla fall garantera dig, och det är att det är garanterat t-banefritt i Roslagen!
Peter - en sak kan jag i alla fall garantera dig, och det är att det är garanterat t-banefritt i Roslagen!
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 13:35För övrigt måste jag bara säga: Jonas - jag älskar namnet på loppet! (H:)
För övrigt måste jag bara säga: Jonas - jag älskar namnet på loppet! (H:)
Quote from Katarina Lindbäck on 18 April 2009, 19:10Grymt! Det låter ju superkul! Definitivt inlagt i tävlingskalendern.
Grymt! Det låter ju superkul! Definitivt inlagt i tävlingskalendern.