Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 16:29efter att i princip ha missat det här helt, så är jag nu förkrossad efter att ha sett lisses bilder från loppet.
Migaaaad vad roligt det såg ut!!!
efter att i princip ha missat det här helt, så är jag nu förkrossad efter att ha sett lisses bilder från loppet.
Migaaaad vad roligt det såg ut!!!
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 17:06Som sagt det var en underbar resa över skog och mark en sådan jäkla kick 🙂
Som sagt det var en underbar resa över skog och mark en sådan jäkla kick 🙂
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 17:58Ja, att det här skulle bli något alldeles extra förstod man ju första gången namnet "Jättelångt!" nämndes. Förväntningarna infriades och överträffades verkligen. Alla ni som tvekade och missade är bara att beklaga.
Ja, att det här skulle bli något alldeles extra förstod man ju första gången namnet "Jättelångt!" nämndes. Förväntningarna infriades och överträffades verkligen. Alla ni som tvekade och missade är bara att beklaga.
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 21:49Salomon XA PRO 15 heter ryggsäckarna. En mindre modell med bra passform. Jag köpte min på Löplabbet i Globen och har varit jättenöjd med den.
Salomon XA PRO 15 heter ryggsäckarna. En mindre modell med bra passform. Jag köpte min på Löplabbet i Globen och har varit jättenöjd med den.
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 21:58Tack för info Liselott.
Får nog ta en tripp till löplabbet, åtminstone för att klämma och prova lite. 😉
Tack för info Liselott.
Får nog ta en tripp till löplabbet, åtminstone för att klämma och prova lite. 😉
Quote from Elias Engqvist on 15 June 2009, 22:04Lustigt nog såg jag den nyss på Addnature vid Jarlaplan!
Lustigt nog såg jag den nyss på Addnature vid Jarlaplan!
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 22:15En annan klassisk löparrygga är Lundhags T12 som verkar ganska poppis. Den finns på Igor Sport på Götgatan till en hyfsat billig peng. Nu kommer jag ju inte ihåg vad den kostar, men jag häpnade inte, utan funderade på ifall jag skulle slå till.
En annan klassisk löparrygga är Lundhags T12 som verkar ganska poppis. Den finns på Igor Sport på Götgatan till en hyfsat billig peng. Nu kommer jag ju inte ihåg vad den kostar, men jag häpnade inte, utan funderade på ifall jag skulle slå till.
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 22:45Jag kör med en OMM - The Last Drop. Den finns här: http://www.avantex.ebutik.se/?artnr=6358
10-literssäck räcker faktiskt bra. I den får det plats ett ombyte kläder, en vattenblåsa, coca-cola, ett par chokladkakor, tablettaskar med Salta Katten, en termo
Jag kör med en OMM - The Last Drop. Den finns här: http://www.avantex.ebutik.se/?artnr=6358
10-literssäck räcker faktiskt bra. I den får det plats ett ombyte kläder, en vattenblåsa, coca-cola, ett par chokladkakor, tablettaskar med Salta Katten, en termo
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 23:05Exakt vad jag saknar på min Salomon Raid Revo 15L; fickor på framsidan!
Nu ska man kränga av sej ryggan när man vill fiska fram kameran eller en Snickers. Lite bökigt.
Exakt vad jag saknar på min Salomon Raid Revo 15L; fickor på framsidan!
Nu ska man kränga av sej ryggan när man vill fiska fram kameran eller en Snickers. Lite bökigt.
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 23:34tack för att det finns folk som inte har glömt svenskan....
ARRRGGHH OT varning!!!
Råkade "springa över" Haglöfs Ace i torsdags på runners store och invigde den i Lördag är riktigt nöjd! Den har plats för vatten blåsa, 2st vattenflaskor (som man kunde
tack för att det finns folk som inte har glömt svenskan....
ARRRGGHH OT varning!!!
Råkade "springa över" Haglöfs Ace i torsdags på runners store och invigde den i Lördag är riktigt nöjd! Den har plats för vatten blåsa, 2st vattenflaskor (som man kunde