Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

efter att i princip ha missat det här helt, så är jag nu förkrossad efter att ha sett lisses bilder från loppet.
Migaaaad vad roligt det såg ut!!!

Som sagt det var en underbar resa över skog och mark en sådan jäkla kick 🙂

Ja, att det här skulle bli något alldeles extra förstod man ju första gången namnet "Jättelångt!" nämndes. Förväntningarna infriades och överträffades verkligen. Alla ni som tvekade och missade är bara att beklaga.

Salomon XA PRO 15 heter ryggsäckarna. En mindre modell med bra passform. Jag köpte min på Löplabbet i Globen och har varit jättenöjd med den.

Tack för info Liselott.

Får nog ta en tripp till löplabbet, åtminstone för att klämma och prova lite. 😉

Lustigt nog såg jag den nyss på Addnature vid Jarlaplan!

En annan klassisk löparrygga är Lundhags T12 som verkar ganska poppis. Den finns på Igor Sport på Götgatan till en hyfsat billig peng. Nu kommer jag ju inte ihåg vad den kostar, men jag häpnade inte, utan funderade på ifall jag skulle slå till.

Jag kör med en OMM - The Last Drop. Den finns här: http://www.avantex.ebutik.se/?artnr=6358

10-literssäck räcker faktiskt bra. I den får det plats ett ombyte kläder, en vattenblåsa, coca-cola, ett par chokladkakor, tablettaskar med Salta Katten, en termo

Exakt vad jag saknar på min Salomon Raid Revo 15L; fickor på framsidan!
Nu ska man kränga av sej ryggan när man vill fiska fram kameran eller en Snickers. Lite bökigt.

tack för att det finns folk som inte har glömt svenskan....

ARRRGGHH OT varning!!!
Råkade "springa över" Haglöfs Ace i torsdags på runners store och invigde den i Lördag är riktigt nöjd! Den har plats för vatten blåsa, 2st vattenflaskor (som man kunde