Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 08:12Det jag ser som den stora fördelen med Lisses och mina ryggor är att de är konstruerade som en väst, dvs. utan bärremmar. Det gör att den sitter oerhört smidigt jämfört med allt annat jag testat. Och fickorna är som sagt guld för allt småplock man vill ku
Det jag ser som den stora fördelen med Lisses och mina ryggor är att de är konstruerade som en väst, dvs. utan bärremmar. Det gör att den sitter oerhört smidigt jämfört med allt annat jag testat. Och fickorna är som sagt guld för allt småplock man vill ku
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 22:56Ett nytt Jättelångt evenemang är på gång... Lite info finns på bloggen på www.jattelangt.se och mer info kommer att dyka upp inom kort...
Denna gång är det inte tävling utan "Jättelångt - Springläger"
Varmt välkomna till Roslagen!
PEK, Jonte och Jonas
Ett nytt Jättelångt evenemang är på gång... Lite info finns på bloggen på http://www.jattelangt.se och mer info kommer att dyka upp inom kort...
Denna gång är det inte tävling utan "Jättelångt - Springläger"
Varmt välkomna till Roslagen!
PEK, Jonte och Jonas
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 07:52Jaa vad roligt!! Hoppas, hoppas, hoppas jag är i landet då, i så fall är det givet! KUL!
Jaa vad roligt!! Hoppas, hoppas, hoppas jag är i landet då, i så fall är det givet! KUL!
Quote from Therese Linner on 28 July 2009, 09:49Det där lät ju inte dumt! (H:)
Det där lät ju inte dumt! (H:)
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 13:37Ja, KUL, för det där lät ju lite som KUL-helg-konceptet? 😉
Ja, KUL, för det där lät ju lite som KUL-helg-konceptet? 😉