Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 21:16Andreas, tror du man får in en matlåda (typ Ikea, om du vet hur den ser ut)?
Jag provade att springa till/från jobbet och hade köpt ett par små Adidas ryggor för det. Men dom hade två spännen över magen, och om man som jag inte är har helt platt mage så
Andreas, tror du man får in en matlåda (typ Ikea, om du vet hur den ser ut)?
Jag provade att springa till/från jobbet och hade köpt ett par små Adidas ryggor för det. Men dom hade två spännen över magen, och om man som jag inte är har helt platt mage så
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 23:18@Tibor
Själva ryggsäcken är inte särskilt stor, men en matlåda får man in. Ska man däremot ha med kläder och liknande så behöver man något större.
Jag har inte heller "Brad Pitt i Fightclub"-mage och jag är nöjd med att det inte finns något midjebälte/a
@Tibor
Själva ryggsäcken är inte särskilt stor, men en matlåda får man in. Ska man däremot ha med kläder och liknande så behöver man något större.
Jag har inte heller "Brad Pitt i Fightclub"-mage och jag är nöjd med att det inte finns något midjebälte/a
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 08:52En fördel med nathans hpl #020 är att dess "bälte" går över bröstet och kan justeras i höjdled. dvs, inget över den kroppsegna energireserven 😉
En fördel med nathans hpl #020 är att dess "bälte" går över bröstet och kan justeras i höjdled. dvs, inget över den kroppsegna energireserven 😉
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 11:14Det är faktiskt rätt smart!
Det är faktiskt rätt smart!
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 20:11Tack för tipsen, Andreas och alla andra. Jag har hittils hittat tre kandidater:
Salomon XT Wings 10+3 Vest
Ultraspire Surge
Nathan hpl #020Jag kanske slår till och köper denna i butik, så man kan prova ut storlek och sånt! Som pendlingsrygga så a
Tack för tipsen, Andreas och alla andra. Jag har hittils hittat tre kandidater:
Salomon XT Wings 10+3 Vest
Ultraspire Surge
Nathan hpl #020
Jag kanske slår till och köper denna i butik, så man kan prova ut storlek och sånt! Som pendlingsrygga så a
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 22:13Det låter som om du hittat tre riktigt bra alternativ!
Berätta gärna vilken det blev!
/A
Det låter som om du hittat tre riktigt bra alternativ!
Berätta gärna vilken det blev!
/A
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 00:47Jag är sugen på Salomon advanced skin s-lab 12... men nu har ni ju hittat massa bra alternativ.
Ska ha den främst till tävling typ Birkebenner, Vålådalen fjällmara och så.
Jag är sugen på Salomon advanced skin s-lab 12... men nu har ni ju hittat massa bra alternativ.
Ska ha den främst till tävling typ Birkebenner, Vålådalen fjällmara och så.
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 01:33Visst är det kämpigt att välja:)
Som sagt, vill man packa med lite grejer och vätska så är Surge lite i minsta laget. Jag får i vätskeblåsan, en förstärkningströja av underställsmodell samt en regnjacka i den elastiska fickan utanpå, sedan är det ganska
Visst är det kämpigt att välja:)
Som sagt, vill man packa med lite grejer och vätska så är Surge lite i minsta laget. Jag får i vätskeblåsan, en förstärkningströja av underställsmodell samt en regnjacka i den elastiska fickan utanpå, sedan är det ganska
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 09:37Vill man ha lite mer utrymme och rygga i väststil finns ju också Mountain Hardwears Fluid 6 som jag är mycket nöjd med.
http://wp.me/p1XrlO-cQ
Den rymmer 6 liter, har plats för blåsor upp till 3 liter och sitter riktigt bra. 6 liter låter inte så mycke
Vill man ha lite mer utrymme och rygga i väststil finns ju också Mountain Hardwears Fluid 6 som jag är mycket nöjd med.
Den rymmer 6 liter, har plats för blåsor upp till 3 liter och sitter riktigt bra. 6 liter låter inte så mycke
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 10:04Den ser väldigt, väldigt trevlig ut! Och priset kan man verkligen inte klaga på!
Själv har jag nu börjat fundera på en lite större säck för att ha när jag springer till jobbet. Gamla Inov8-säcken funkar, slipper skavsår eftersom det inte är så långt. Men
Den ser väldigt, väldigt trevlig ut! Och priset kan man verkligen inte klaga på!
Själv har jag nu börjat fundera på en lite större säck för att ha när jag springer till jobbet. Gamla Inov8-säcken funkar, slipper skavsår eftersom det inte är så långt. Men