Quote from Funbeat user on 17 February 2008, 18:43Ja, JÄTTEKUL var det!! På alla möjliga sätt och vis. För att inte låna falska lagrar så nöjde jag mig dock med dryga 30 km - det var trots allt en ökning av min dittills sprungna distans med en hel mil. Det fick räcka för idag 🙂
Grattis till er andra,
Ja, JÄTTEKUL var det!! På alla möjliga sätt och vis. För att inte låna falska lagrar så nöjde jag mig dock med dryga 30 km - det var trots allt en ökning av min dittills sprungna distans med en hel mil. Det fick räcka för idag 🙂
Grattis till er andra,
Quote from Funbeat user on 17 February 2008, 18:46>Jätteskoj! Vi räddade en kanin, jag blev kissad på och vi klarade ultradistansen 45km.
Jag ser ett samband här. Var det en viss otacksam kanin som kissade på dej?
>Jätteskoj! Vi räddade en kanin, jag blev kissad på och vi klarade ultradistansen 45km.
Jag ser ett samband här. Var det en viss otacksam kanin som kissade på dej?
Quote from Funbeat user on 17 February 2008, 18:51Det var inte jag! 😀 😉
Det var inte jag! 😀 😉
Quote from ellen olsson on 17 February 2008, 19:20> Det var inte jag!
Har någon misstagit dig för att vara en kanin? 😉
> Det var inte jag!
Har någon misstagit dig för att vara en kanin? 😉
Quote from Funbeat user on 17 February 2008, 19:29Kan tänka mig att Fia-Lotta är lite av en Duracell-kanin ;).
Kan tänka mig att Fia-Lotta är lite av en Duracell-kanin ;).
Quote from Funbeat user on 17 February 2008, 19:31😀
😀
Quote from ellen olsson on 17 February 2008, 19:31😀
😀
Quote from Funbeat user on 17 February 2008, 20:18Bra jobbat! Är det inte Hararna ni ska vara rädda om?
Bra jobbat! Är det inte Hararna ni ska vara rädda om?
Quote from Lena Bjerlöw on 17 February 2008, 20:18Ja visst var vi grymma! 🙂 Wehoo så glad att ja pallade hela distansen! Nu är jag ultralöpare två gånger om, ska man kalla sig erfaren ultralöpare då? haha...har en del maror kvar för att nå upp till Peter och Ulla dock.
Nöjd med dagen, det var superkul!
Ja visst var vi grymma! 🙂 Wehoo så glad att ja pallade hela distansen! Nu är jag ultralöpare två gånger om, ska man kalla sig erfaren ultralöpare då? haha...har en del maror kvar för att nå upp till Peter och Ulla dock.
Nöjd med dagen, det var superkul!
Quote from Lena Bjerlöw on 17 February 2008, 20:22Förresten tjejer, ja uppskattade den effektiva löptiden till 5:30. Totalt tid: 7:15, ger pauser: 1h 45 min.
Jo se, ja kan räkna, nu när jag inte har energibrist! 🙂
Förresten tjejer, ja uppskattade den effektiva löptiden till 5:30. Totalt tid: 7:15, ger pauser: 1h 45 min.
Jo se, ja kan räkna, nu när jag inte har energibrist! 🙂