Quote from Lena Bjerlöw on 19 February 2008, 22:35Mina ben känns också väldigt bra! Har både spinnat och sprungit och yogat idag. Löpningen skulle vara "lugn", men det kändes så bra att springa en kort sträcka, så jag bara sprang på utan att tänka på tiden. Såg efteråt att den var en av mina snabbare run
Mina ben känns också väldigt bra! Har både spinnat och sprungit och yogat idag. Löpningen skulle vara "lugn", men det kändes så bra att springa en kort sträcka, så jag bara sprang på utan att tänka på tiden. Såg efteråt att den var en av mina snabbare run
Quote from Funbeat user on 19 February 2008, 22:42Visst är kroppen knepig?
Jag tror att jag möjligen kan ha överskattat hur trött jag egentligen var i benen. Måste nästan gjort det känns det som. Annars borde jag väl vara mer plågad nu?
Kanske kan man uppleva trötthet i musklerna som större än den är o
Visst är kroppen knepig?
Jag tror att jag möjligen kan ha överskattat hur trött jag egentligen var i benen. Måste nästan gjort det känns det som. Annars borde jag väl vara mer plågad nu?
Kanske kan man uppleva trötthet i musklerna som större än den är o
Quote from Jan Lundquist on 19 February 2008, 22:46Vad roligt att se bilder från passet. Jag är ännu mer imponerad. I min värld känns det som ett världsrekordsförsök 😀
Vad roligt att se bilder från passet. Jag är ännu mer imponerad. I min värld känns det som ett världsrekordsförsök 😀
Quote from Funbeat user on 19 February 2008, 23:03Jättejättekul med bilderna, tack! Vad stylish jag är med matchande dojjor (H)
Björn, såhär såg vätske- och näringsbilansen ut för mina 30 km:
Mat:
2 nöt- och fröbars från hälsokosten
1 fruktpåse McDonalds
2 dl grönsaksjuice
1 äppleDryck:
3 perfekta
Jättejättekul med bilderna, tack! Vad stylish jag är med matchande dojjor (H)
Björn, såhär såg vätske- och näringsbilansen ut för mina 30 km:
Mat:
2 nöt- och fröbars från hälsokosten
1 fruktpåse McDonalds
2 dl grönsaksjuice
1 äpple
Dryck:
3 perfekta
Quote from Funbeat user on 19 February 2008, 23:13jag såg dojjorna - skitsnyggt (t+)
jag såg dojjorna - skitsnyggt (t+)
Quote from Urban Nilsson on 20 February 2008, 10:27Karin: Jag upplevde en liknande situation under mitt första SpringCross. De första 3 km joggade jag med min styvbror som inte sprungit sedan lumpen för 15 år sedan. Det gick oerhört långsamt och vid första kontrollen tecknade mit brolla åt mig att dra, ha
Karin: Jag upplevde en liknande situation under mitt första SpringCross. De första 3 km joggade jag med min styvbror som inte sprungit sedan lumpen för 15 år sedan. Det gick oerhört långsamt och vid första kontrollen tecknade mit brolla åt mig att dra, ha
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 10:40Jag ska strax iväg och försöka mig på att springa intervaller - återkommer om hur det känns.... 🙂
Däremot upptäckte jag ett intressant fenomen under löpningen i söndags. Efter ca 2,5 mil i långsamt tempo beslutade jag mig för att hänga på "snabba grabb
Jag ska strax iväg och försöka mig på att springa intervaller - återkommer om hur det känns.... 🙂
Däremot upptäckte jag ett intressant fenomen under löpningen i söndags. Efter ca 2,5 mil i långsamt tempo beslutade jag mig för att hänga på "snabba grabb
Quote from Lena Bjerlöw on 20 February 2008, 10:41Daniel: coolt. Men hade du sprungit 45km 2 dagar innan? Det var det jag tyckte var superkonstigt, ja trodde ja skulle va trött och behöva ta det lugnt, och sen springer ja snabbare än vanligt, eller iaf en bra fart. Man kanske ska ta ett långpass före all
Daniel: coolt. Men hade du sprungit 45km 2 dagar innan? Det var det jag tyckte var superkonstigt, ja trodde ja skulle va trött och behöva ta det lugnt, och sen springer ja snabbare än vanligt, eller iaf en bra fart. Man kanske ska ta ett långpass före all
Quote from Lena Bjerlöw on 20 February 2008, 10:43Fia-Lotta: Jag tror du kommer vara snabb som vinden på dina intervaller! Tänk o springa så "kort" i jämförelse! 🙂
Fia-Lotta: Jag tror du kommer vara snabb som vinden på dina intervaller! Tänk o springa så "kort" i jämförelse! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 12:46Tyvärr Karin - det gick åt pipsvängen.... 🙁
Absolut inget fel på orken, men jag fick en konstig smärta i vänster lårmuskel + vänster skinka ganska omgående när jag "drog på". Först trodde jag det var dumheter bara och ignorerade, men efter 3 intervalle
Tyvärr Karin - det gick åt pipsvängen.... 🙁
Absolut inget fel på orken, men jag fick en konstig smärta i vänster lårmuskel + vänster skinka ganska omgående när jag "drog på". Först trodde jag det var dumheter bara och ignorerade, men efter 3 intervalle