Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 21:58Jag skojar inte, har inte sprungit något Ultra-LOPP. Och sen har jag bara sprungit ultraträning en gång i Portugal, andra gången var Runn runt. Rätt ska vara rätt:-)
Jag skojar inte, har inte sprungit något Ultra-LOPP. Och sen har jag bara sprungit ultraträning en gång i Portugal, andra gången var Runn runt. Rätt ska vara rätt:-)
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 23:39Sista 25 minuterna på 12H nu! Ledaren har kommit över 13 mil och bästa kvinna nästan 11 mil! 😀
*gör vågen*
Sista 25 minuterna på 12H nu! Ledaren har kommit över 13 mil och bästa kvinna nästan 11 mil! 😀
*gör vågen*
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 10:59Lamt, med rätt utrustning borde det vara upp mot 50. 😉
Lamt, med rätt utrustning borde det vara upp mot 50. 😉
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 11:12Det ser ut som att vi kommer att få nytt svenskt rekord i sexdagars! Christian Ritella har nu kommit så långt (602 km) att han redan platsar in på tiobästalistan - och det är över ett dygn kvar!! 😀 😀 😀 (V) (V) (V)
Det ser ut som att vi kommer att få nytt svenskt rekord i sexdagars! Christian Ritella har nu kommit så långt (602 km) att han redan platsar in på tiobästalistan - och det är över ett dygn kvar!! 😀 😀 😀 (V) (V) (V)
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 11:16Ritella rockar, helt klart.
Ritella rockar, helt klart.
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 12:11Tror dock att det blir svårt för den gode Christian att nå rekordet:
http://www.ultradistans.se/statistik/144-timmars.pdfMen man hoppas ju!
Tror dock att det blir svårt för den gode Christian att nå rekordet:
http://www.ultradistans.se/statistik/144-timmars.pdf
Men man hoppas ju!
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 12:27I knöööw - men jag tror det är Mattias Bramstångs dryga 677,8 km som är det officiella, i alla fall är det det som nämnts av tävlingsledningen. Sedan finns det en liten men inte osannolik chans på 730,4 km-rekordet också. Men jag har ingen aning om ifall
I knöööw - men jag tror det är Mattias Bramstångs dryga 677,8 km som är det officiella, i alla fall är det det som nämnts av tävlingsledningen. Sedan finns det en liten men inte osannolik chans på 730,4 km-rekordet också. Men jag har ingen aning om ifall
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 12:57Det är grymt varmt nu.
Det är grymt varmt nu.
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 13:41Undrar vad de klarar 110 meter häck på efteråt?
Undrar vad de klarar 110 meter häck på efteråt?
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 18:03Ryktet går att det blir inslag från Hallsberg i Sportnytt kl 22 ikväll
Ryktet går att det blir inslag från Hallsberg i Sportnytt kl 22 ikväll