Quote from Guest on 22 March 2007, 08:56Hejsan, vad händer egentligen i Umeå? Vi borde peppa varandra med ett gruppmål snarast, för så här dött kan vi juh inte ha det 😉
Hejsan, vad händer egentligen i Umeå? Vi borde peppa varandra med ett gruppmål snarast, för så här dött kan vi juh inte ha det 😉
Quote from Funbeat user on 22 March 2007, 09:06Vi borde i alla fall träna till Vårruset (i alla fall vi tjejer).
Vi borde i alla fall träna till Vårruset (i alla fall vi tjejer).
Quote from Funbeat user on 23 March 2007, 07:56Tänkte på det igår då jag såg ett reklamblad på Coop. Var med förra året men inte i någon högre takt, otränad som jag var (och är.)
Låt oss peppa varandra 😉
Tänkte på det igår då jag såg ett reklamblad på Coop. Var med förra året men inte i någon högre takt, otränad som jag var (och är.)
Låt oss peppa varandra 😉
Quote from Funbeat user on 23 March 2007, 18:43Det finns ett träningsprogram på Vårrusets hemsida. Där ser man att det inte alls behövs så mycket tid (och förresten är den tid man lägger ner på träning guld värd...) för att i alla fall bli i bättre form. Om man inte orkar springa hela vägen, så kanske
Det finns ett träningsprogram på Vårrusets hemsida. Där ser man att det inte alls behövs så mycket tid (och förresten är den tid man lägger ner på träning guld värd...) för att i alla fall bli i bättre form. Om man inte orkar springa hela vägen, så kanske
Quote from Emil Wallin on 30 August 2007, 21:26Hej,
För er tjejer som tränar på IKSU så är det fotboll på onsdagar och fredagar kl 16.00... d kan ni inte missa! =)
Hej,
För er tjejer som tränar på IKSU så är det fotboll på onsdagar och fredagar kl 16.00... d kan ni inte missa! =)
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 08:07Umémilen...
Det kanske kan vara nåt att ta till?
Man kan ju även springa "tjej 4-an".
Funderar starkt på att anmäla mig till Umémilen. Nån som sprungit det innan?
Umémilen...
Det kanske kan vara nåt att ta till?
Man kan ju även springa "tjej 4-an".
Funderar starkt på att anmäla mig till Umémilen. Nån som sprungit det innan?
Quote from Alva Nordin on 31 August 2007, 09:30När är umemilen?
När är umemilen?
Quote from Funbeat user on 1 September 2007, 14:40Den 16:e september.
Kolla : http://www.ifkumea.com/friidrott/inbjudanumemilen2007.htmAnmälan var ända till den 11:e, funderar även på om jag skulle anmäla barnen (om de vill) till barnrunderna.
Den 16:e september.
Kolla : http://www.ifkumea.com/friidrott/inbjudanumemilen2007.htm
Anmälan var ända till den 11:e, funderar även på om jag skulle anmäla barnen (om de vill) till barnrunderna.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 08:08Nu är jag med i denna grupp 🙂
Umemilen låter intressant...
Nu är jag med i denna grupp 🙂
Umemilen låter intressant...
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 09:11Jag ska springa Umemilen, samt även Lidingöloppets tjejmil i senare i september. Någon annan?
Och jag ska ha på mig min rosa funbeattröja! (L)
Jag ska springa Umemilen, samt även Lidingöloppets tjejmil i senare i september. Någon annan?
Och jag ska ha på mig min rosa funbeattröja! (L)