Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUmeåUmeå
You need to log in to create posts and topics.

Jag fegar nog ur lite eftersom jag aldrig sprungit så långt. Skulle nog springa ihjäl mig och mina lungor ^^; Tävling känns för krävande i dagsläget. Får se till våren om jag vågar mig på något ^^;

Kul att ha kunnat hitta info till er vältränade iaf 😉
S

Om jag ger mig på Umemilen så blir det en mix av att gå, lunka och löpa 🙂
Har just upptäckt den kanske roligaste tränigsformen hittills nämligen intervallträning!!
Gå 5 min, springa 5, gå 5, springa 5...då kan man ju vara ute en hel timme åt gången och d

jaa...alltså i våras efter blodomloppet satte jag som nåt slags mål att springa umemilen i höst..men nu har det likosm inte blivit så att jag övat så bra på milen utan nästan alltid stannat på 5 km..förra veckan sprang jag dock 7km utan att dö, så rent t

Äsch, det är klart ni ska vara med.! Jag är själv världens långsammaste löpare och jag tycker det skulle vara väldigt kul om det vore fler...ostressade deltagare som springer Umemilen.

Tar man det bara lugnt kan man springa längre än man tror och dessut

Linda, du nämner gruppmål i ditt första inlägg. Det låter kul Har du några konkreta idèer?

..det är ca 25 dagar mellan loppen..man orkar ju köra båda..hms! nu blev jag lite taggad ändå! spec med tanke på vädret idag! (H:)

Ja, Britta! Spring båda. Det ska nog jag göra om det inte inträffar något dramatiskt. Ja, jag antar att du syftar på Umemilan och kvartsmaraton?

mm precis! ah, vill inte lova nåt 😛

Borde vi inte kunna dra hit lite medlemmar från tråden om Umemilen och Umemaran?
Så kanske vi får i gång gruppen ännu mer 🙂

Hej alla. Kul att det finns en speciell Umeå grupp också.

Jag tänkte i alla fall delta i Umemaran kvartsvarianten. Väldigt lätt sträckning på banan så det finns läge för att springa snabbt.

Skummade snabbt igenom tråden och det finns en cykeltävling so